مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: علی روغنی رییس سابق اجرایی توییتر به Y Combinator پیوست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
علی روغنی که یک سال و نیم پیش از سمت رییس اجرایی توییتر استعفا داده بود، حالا رهبری Y Combinator را برعهده گرفته است. این شتاب‌دهنه‌ی استارتاپ‌ها موفق به رشد سرمایه‌ی ۷۰۰ میلیون دلاری شده است.علی روغنی مدیر موفق ایرانی در ماه نوامبر سال گذشته بصورت نیمه‌وقت در شرکت شتابدهنده‌ی استارتاپیِ Y Combinator مشغول به کار شد. در اوایل فعالیت وی در سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ وی به عنوان مدیر مالی شرکت پیکسار فعالیت می‌کرد. وی در سال ۲۰۱۲ علاوه بر شغل خود در پیکسار به عنوان رییس اجرایی توییتر نیز انتخاب شد.

شرکت Y Combinator بر روی استارتاپ‌ها سرمایه گذاری می‌کند. این کمپانی سالی دو بار حدود ۱۲۰ هزار دلار را برای تعداد زیادی از استارتاپ‌ها (اخرین بار برای ۸۵ استارتاپ) سرمایه گذاری می‌کند. استارتاپ‌ها سه ماه در دره‌ی سیلیون زیر نظر این مجموعه سخت فعالیت می‌کند تا ساختار مورد نظر خود را شکل داده و در مسیر درست قرار گیرند.شتابدهنده‌ی استارتاپی Y Combinator حالا تحت مدیریت علی روغنی به کار خود ادامه می‌دهد. این شتابدهنده ۷۰۰ میلیون دلار سرمایه بیشتر جذب کرده است.

سام آلتمن یکی از بنیان‌‌گذاران Y Combinator در توییتی گفته است که علی روغنی شریک شگفت‌انگیزی برای مجموعه‌ی آن‌ها است و در بزرگ‌تر کردن Y Combinator به آن‌ها کمک می‌کند.



[url= تعمیر]404 - مجموعه پیدا نشد سانترال[/url]