مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک


کتاب‌ قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک، مجموعه‌ي 12 جلدي و دربردارنده‌ي 64 قصه براي كودكان، نوشته‌ي جمعي از نويسندگان نام آشناي حوزه‌ي كودك و نوجوان، از جمله: "شكوه قاسم‌نيا" و "مژگان شیخی"، در نوبت ششم چاپ، تقدیم علاقه‌مندان قصه‌های دوست‌داشتنی شد.

چه صدای مهربانی! قصه‌های شب همیشه تمام انسان‌ها را به یاد صدایی مهربان و داستان‌هایی دلنشین می‌اندازد که در کنار آرام کردن بچه‌ها و یاری رساندن به آنها برای رسیدن به خوابی خوش و آرام، مفاهیمی درست و به جا را نیز به آنها می‌آموزد. 
                          
کتاب قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک، در کتاب فارسی اول و دوم دبستان به عنوان کتابی مناسب برای کودکان این گروه سنی معرفی شد. این کتاب را می‌توان برای کودکان 5 تا 7 سال با صدای بلند خواند.
   
پسته‌ي دهان بسته، آقا موش با هوش، چاقالو كوچولو، كوتوله‌ي ناقلا و غول دندان طلا، قورباقه‌ي خجالتي، نام برخي از قصه‌هایی است که در این مجموعه آمده است.

در بخشی‌هایی‌ از کتاب آمده:
" ...معلم جدید صدای کلفتش را صاف کرد و گفت:" حالا می‌خواهم ببینم چقدر نوشتن بلد هستید؟ پس چیزهایی را می‌گویم بنویسید، همه باید زیاد علف بخوریم تا چاق شویم، علف خوردن خیلی خوب است ..."
                        
" ...پتوی سفید توی بغل مادر بود. مریم با تعجب به پتو نگاه کرد. ناگهان دست کوچکی از پتو بیرون آمد. مریم با خوشحالی روی پنجه‌هایش بلند شد و لای پتو را نگاه کرد ..."

کتاب‌ قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک در نوبت ششم چاپ، در تیراژ 2200 نسخه و 384 صفحه مصور رنگی تقدیم علاقه‌مندان به داستان‌های خوب برای بچه‌ها شد.

منبع : کتاب کودک