مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: همکاری نیویورک تایمز در پروژه واقعیت مجازی جدید گوگل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گوگل کاردبورد راهکار بسیار ارزان قیمت گوگل برای ارایه تجربه واقعیت مجازی به کاربران است که یک سال پیش به بازار عرضه شد. از آن زمان تاکنون این برنامه در بخش‌های مختلفی به خصوص آموزش توسعه یافته است. این شرکت اکنون با همکاری نیویورک تایمز پروژه جدیدی را مبتنی بر هدست واقعیت مجازی خود آغاز کرده است. گوگل قصد دارد در تعطیلات آخر هفته در تاریخ هفتم نوامبر بیش از یک میلیون هدست کاردبورد را به درب منزل مشترکان نسخه‌های چاپی نیویورک تایمز ارسال کند.

سردبیر نیویورک تایمز، Dean Baquet به توضیح درباره این پروژه پرداخت: "خوانندگان ما با هدف دنبال کردن محتوای نوآورانه و قدرتمند نیویورک تایمز را خریداری می‌کنند، و این بار این روزنامه بیشترین تلاش خود را برای ارایه محتوای قابل قبول بکار بسته است. تیم ما اولین محتوای خبری انتقادی و مهم را مبتنی بر واقعیت مجازی خلق کرده است تا به یکی از وخیم‌ترین بحران‌های جامعه انسانی بپردازد.

این پروژه که NYT VR نام دارد شامل یک فیلم واقعیت مجازی با عنوان The Displaced نیز هست که به زندگی فراواقعی سه کودک جنگ زده در واقعیت مجازی می‌پردازد.محتوای این پروژه از طریق اپلیکیشن NYT VR در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که با پلتفرم‌های iOS و Android مطابقت دارد. این اپلیکیشن از پنجم نوامبر به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

مشترکان نسخه آنلاین نیویورک تایمز و مشترکان Times Insider نیز در این پروژه جدید در نظر گرفته شده‌اند. این کاربران می‌توانند با دریافت‌های کدهای تشویقی به صورت آنلاین، هدست واقعیت مجازی گوگل را رایگان دریافت کنند. به این ترتیب این هدست واقعیت مجازی در اختیار تمامی مشترکان نیویورک تایمز قرار خواهد گرفت.




[url= تلفن]404 - مجموعه پیدا نشد سانترال[/url]