مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: ویندوز اورجینال چیست؟ آیا واقعا به آن نیاز داریم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ویندوز اورجینال چیست؟ آیا واقعا به آن نیاز داریم؟


[تصویر:  MSFT_logo_png_678x452.png]

در عصر حاضر انجام تمام امور بانکی و غیره توسط رایانه‌های شخصی انجام می‌شود و امنیت در فضای اینترنت امری ضروری است. هر چه تکنولوژی پیشرفت می‌کند خطرات و عوارض جانبی زندگی در دنیای دیجیتال نیز گسترش پیدا کرده و تعداد سودجویان و سارقین اطلاعات بیشتر می‌شود و از روش‌های مختلفی برای تخریب، سرقت اطلاعات و درامدزایی نامشروع استفاده می‌کنند.
اولین گزینه‌ای که به ذهن کاربران رایانه‌های شخصی و سازمان‌ها در مقوله امنیت اطلاعات می‌رسد، نصب نرم افزاری امنیتی یا همان ضد ویروس از یک شرکت معتبر و به‌روزرسانی لحظه به لحظه آن است. اما نکته اینجاست که وجود قوی‌ترین نرم افزارهای امنیتی در یک بستر ناامن بی فایده است.
نباید از یاد برد که هر نرم افزار رایانه طبق منطق مشخصی بر اساس سیستم عاملی که روی آن نصب شده، اجرا می‌شود و زمانی که سیستم عامل کاربر نواقص و ایرادهای امنیتی داشته باشد، نرم افزار امنیتی کاربرد چندانی ندارد.
افرادی که وقت و انرژی زیادی را صرف تولید فایل‌های Crack و از بین بردن محدودیت‌های نرم افزارها و سیستم عامل‌ها به طور رایگان می‌کنند، قطعاً با دلیل مشخص و حساب شده‌ای اقدام به این کار کرده‌اند.
دسترسی به رمزهای عبور مربوط به سایت‌های مختلف، اطلاعات حساس بانکی و پست الکترونیکی، عکس‌های شخصی و فایل‌های محرمانه یا خصوصی بخشی از خطری است که هر رایانه ناامنی را تهدید می‌کند.
ویندوزهای غیراصلی پر از ایرادها و نواقص هستند و توسط مایکروسافت به‌روزرسانی نمی‌شوند. در صورت وقوع مشکل تنها راه‌حل نصب مجدد ویندوز و پذیرش خطر از دست دادن بخشی از فایل‌ها است.

تفاوت‌های نسخه های اصلی ویندوز با نسخه های غیر اصلی:
• معمولاً Source هایی که کاربران توسط آن ویندوز را نصب می‌کنند از منابعی همچون Torrent و یا دیگر سایت‌های به اشتراک گذاری فایل‌ها تهیه می‌شود. معتبرترین شرکت‌های داخلی که ویندوزهایی غیر اصلی (با منشائی غیر از شرکت تولید کننده – مایکروسافت) و بدون محدودیت را با قیمتی بسیار پایین در اختیار کاربران می‌گذارند نیز قابل اطمینان نیستند و حتی اگر ادعایی بر "Untouched" بودن آن کنند نمی‌توان از دست‌کاری نشده بودن آن سورس‌ها اطمینان حاصل کرد.
• رفع محدودیت‌های ویندوزها معمولاً توسط اجرای فایل‌های Crack تولید شده توسط افرادی ناشناس صورت می‌پذیرد؛ اجرای فایل‌های Crack دروازه‌ای همیشگی در کامپیوتر به روی آن افراد باز می‌کند که نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس نیز نمی‌تواند از این امر جلوگیری کند

برخی از سوالات متداول:
آیا می توانم لایسنس خریداری شده از شرکت شما را بر روی نسخه هایی که مستقیما" از مایکروسافت دانلود کرده ام فعال کنم ؟
بلی،لایسنس های تهیه شده از شرکت ما به روی دیسک های دریافت شده از سایت مایکروسافت قابل نصب و فعالسازی هستند
در صورت خرید محصول از چه طریق و در چه مدتی به دست من میرسد ؟
سه روش خرید از شرکت ما قابل انجام است :
اگر تنها لایسنس را خریداری کرده اید (نسخه های بدون جعبه) ، از طریق ایمیلی که در پنل کاربری وارد کرده اید لایسنس محصول مربوطه را به همراه لینک دانلود دریافت می کنید .
اگر محصول را به صورت بسته بندی خریداری کرده اید، در تهران و اصفهان از طریق پیک و در دیگر مناطق کشور از طریق پست ویژه یکروزه به طور رایگان ارسال می گردد
برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید عمده محصولات شرکت را به صورت سازمانی دارند، در صورت لزوم می توانند در جلسه ای حضوری در دفاتر شرکت به این مورد اقدام فرمایند

گارانتی محصولات به چه شکل است ؟ ( زمان گارانتی و قوانین آن )
تمامی محصولات مادام العمر هستند و همینطور گارانتی آنها مادام العمر می باشند . در ضمن پشتیبانی فنی رایگان برای نصب و فعالسازی به مدت یک سال از طرف شرکت ارایه می شود .
چگونه می توانم از خدمات پشتیبانی ای تی ریسرچز بهره مند شوم؟
پشتبانی فنی رایگان به صورت تلفنی در زمینه نصب و فعالسازی به مدت یک سال از طرف شرکت ارایه می شود. برای دریافت پشتیبانی می توانید همه روزه حتی روز های تعطیل تا ساعت 10 شب با مرکز پشتیبانی و پاسخگویی 021284282 تماس حاصل فرمایید.

بخش پشتیبانی : 021284282 – 02188627521

ادرس سایت:www.microsoftpersia.com
پاسخگویی به سوالات: سوالات متداول
مزایای استفاده از ویندوز اصل: ویندوز اورجینال چیست؟ آیا واقعا به آن نیاز داریم؟