مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مدیر عامل یوبی سافت: ما استقلال خود را حفظ خواهیم کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هفته ی گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر این که کمپانی Vivendi، با مبلغ ۱۴۰ میلیون دلار، حدود ۶٫۶ درصد از سهام شرکت یوبی سافت را خریداری کرد. اما به تازگی، مدیر عامل یوبی سافت، ایو گیلمو، نظر خود درباره ی این فروش را اعلام کرد و گفت که آن ها می خواهند استقلال خود را حفظ کنند.ایو گیلمو در ایمیلی که به وب سایت GamesIndustry.biz فرستاد به این مسئله اشاره کرد که Vivendi، شهرت خود را مدیون «دنبال کردن کارهای کمپانی های مربوط به سرگرمی» است، اما یوبی سافت اجازه نمی دهد که استقلال اش از بین برود.

گیلمو اعتقاد دارد که همین استقلال، سبب شده که در ۳۰ سال گذشته، یوبی سافت دست به خلاقیت بزند و ریسک کند؛ همین مسئله نیز سبب شده که فرنچایزهایی دوست داشتنی برای طرفداران پدید آیند. چنین مسائلی سبب شده اند که یوبی سافت پیشرفت کند و به یکی از رهبران بازار تبدیل شود.

گیلمو در نهایت نیز می گوید که آن ها برای حفظ استقلال خود خواهند جنگید و اجازه نمی دهند که این شرایط (یا هر شرایط دیگری از سوی Vivendi یا هر شریک دیگری) مانع استقلال آن ها شود و آن ها را از اهدافشان منع کند. یوبی سافت می خواهد که روی اهداف خود متمرکز بماند و بهترین و به یاد ماندنی ترین تجربیات گیمینگ را به ارمغان بیاورد.


قیمت سانترال