مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دانلود Fisheye-Hemi 1.2.3 - پلاگین های فتوشاپ برای اصلاح اعوجاج fisheye lens
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Fisheye-Hemi مجموعه ای از فیلترهای پلاگین فتوشاپ را برای نرم افزارهایی مانند Apple Aperture و Adobe Photoshop به شما ارائه می دهد که اصلاحاتی را برای اعوجاج hemispheric fisheye lens فراهم می کنند. Fisheye Hemispheric lenses دید گسترده تر و چیزی در حدود 180 درجه یک میدان مورب از اطراف را برای عکاس فراهم می کند. تا به حال اولین و اصلی ترین گزینه ای که عکاس می توانست از آن برای render نمودن تصاویر fisheye استفاده کند، به کارگیری تکنیک های نقشه برداری خط مستقیم بود که این روش دارای اشکلاتی مانند اعوجاج افراد نزدیک به محیط و از دست دادن وضوح تصویر و داده ها است.

این پلایگین ها به شما در رفع این انحرافات تصویری، بدون مشخص شدن در تصویر نهایی، کمک می کند.
این مجموعه شامل 3 پلاگین می باشد که طیف وسیعی از ترکیبات دوربین و fisheye lens را پشتیبانی می کند:
- Fisheye-Hemi 1 (Circle):
بهترین کاربرد را زمانی خواهد داشت که از لنز و دوربینی استفاده می کنیم که زمینه ی 180 درجه افق را تحت پوشش قرار می دهند و عکسی می گیرد که با لبه های سیاه و سفید در اطراف همراه است.
- Fisheye-Hemi 2 (Full Frame):
بهترین کاربرد را در به کارگیری لنز و دوربینی که زمینه ی 180 درجه مورب را تحت پوشش قرار می دهند، اما عکس گرفته شده فاقد لبه های سیاه و سفید در گوشه و کنار می باشد (معمولاً با نام "full frame fisheye image" خوانده می شوند) خواهد داشت.
- Fisheye-Hemi 3 (Cropped):
بهترین کاربرد آن هنگامی خواهد بود که از لنز و دوربینی استفاده می کنیم که کمتر از 180 درجه را پوشش می دهد و عکس گرفته شده به صورت نرمال و با اعوجاج fisheye متوسط همراه است.
[تصویر:  Fisheye-Hemi%201.2.3.jpg]

[align=RIGHT]دانلود با حجم ۸.۸ مگابایت[align=RIGHT]پسورد: www.kamyabonline.com