مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مشخصات اچ‌تی‌سی وان X9 فاش شد؛ یک محصول تمام عیار!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدت زیادی از معرفی محصول جدید اچ‌تی‌سی به نام وان A9 نمی‌گذرد. با این حال، این شرکت برای فرار از بحران به دنبال ساخت محصولات دیگری است. آخرین شایعه مرتبط با اچ‌تی‌سی خبر از محصولی جذاب و قدرتمند به نام وان X9 می‌دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی که با شماره مدل E56 شناخته می‌شود، از زبان طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات اچ‌تی‌سی بهره می‌برد و شاید این موضوع بتواند موجب آشتی مردم با این کمپانی شود.

وان X9 به یکی از دو پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 یا Helio X20 مدیاتک مجهز خواهد بود. علاوه بر این، پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی به 4 گیگابایت رم در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت مجهز شده است و احتمالا شاهد نسخه‌ 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم نیز خواهیم بود.در سایر بخش‌ها، شاهد تعبیه یک نمایشگر 2K، دوربین عقب 23 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی، بدنه‌ فلزی، بلندگوی BoomSound و یک باتری 3500 میلی‌آمپری خواهیم بود.

هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول منتشر نشده است اما قیمت آن حدودا 470 دلار است. به نظر می‌رسد این پرچم‌دار برخلاف محصولات امسال این شرکت تایوانی، بتواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.




[url= فروش]404 - این مقاله پیدا نشد سانترال[/url]