مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: با آخرین نسخه کیبورد SwiftKey، به اموجی های iOS 9.1 نیز دسترسی دارید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
روزرسانی جدید اپلیکیشن سوم شخص کیبورد SwiftKey به کاربران آیفون اجازه میدهد تا به اموجی هایی که مدتی قبل توسط اپل به پلتفرم iOS 9.1 اضافه شد، دسترسی پیدا کنند. این اموجی ها شامل اموجی های نه چندان متداول نیز می شود و از اموجی های رایج و جدید unicorn, a wedge of Swiss Cheese, a turkey و lion که معمولاً در تمامی پیام ها از آنها استفاده می شود نیز پشتیبانی می کند.

قابلیت پیش بینی اموجی در کیبورد SwiftKey، به اپلیکیشن اجازه می دهد تا اموجی دلخواهی که احتمال دارد از آنها استفاده کنید را پیشاپیش حدس بزند و پیشنهاد دهد. همچنین قابلیت Emoji Insights نیز به اپلیکیشن امکان می دهد تا اموجی های مورد علاقه شما را شناسایی کند. همان طور که می بینید، SwiftKey می تواند اطلاعات مربوط به اموجی های مورد استفاده کاربران را ذخیره کند. این اطلاعات به تشخیص محبوب ترین و رایج ترین اموجی های کشورهای مختلف کمک می کند. برای مثال، اکثر کاربران آمریکایی در پیام های خود از turkey leg, an eggplant, the iPhone, a baseball, a basketball و a slice of pizza استفاده می کنند.

نسخه بروزرسانی شده SwiftKey برای کاربران آیفون ها عرضه شده است. اگر هنوز این اپلیکیشن را دانلود نکرده اید، اکنون می توانید SwiftKey را به صورت رایگان از اپ استور دریافت کنید. البته در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن شامل چندین پرداخت درون برنامه ایست. در آخرین نسخه این کیبورد، طرح های زمینه متفاوتی به کاربران ارایه شده که مبلغ هر یک از 99 سنت آغاز می شود. اگر به دنبال استفاده از کیبوردی به غیر از کیبورد اصلی آیفون هستید ولی در عین حال مایلید که به اموجی های iOS 9.1 دسترسی داشته باشید، دانلود و نصب SwiftKey می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.



[url= فروش]404 - این مقاله پیدا نشد سانترال[/url]