مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: چند نکته طلایی در رژیم غذایی لاغری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
- معمولا، بهترین چیزها در اندازه های کوچک ارائه می شود. این ترفند ساده در اینجا اشاره می شود: غذاهای پر کالری مانند پنیر و شکلات شما می توانید به ابعاد کوچکتر تقسیم کنید. البته، زمانی که شما با استفاده از کمتر می خورید، شما را به آنها چرا که در زمان صدور است.
2) آیا سس غذا خوردن نیست و به طور کامل خشک شده است. اگر شما لذت بردن از خوردن انواع سس ها و کرم آن را به طور کامل از لاغری غذایی خود را حذف نمی شود. فقط به جای چربی بالا، محصولات کم چرب در حال رفتن به.
3) به عادت به نوشیدن آب است. با چربی بالا و کالری بالا به جای غذا خوردن تنقلات بین وعده های غذایی از رفتن به نوشیدن آب است. آب قابل شرب کمک می کند تا نه تنها به سلامت بلکه برای لاغری دور کمر موثر است. بنابراین فراموش نکنید که به نوشیدن آب است.
4) اجتناب از خوردن سوپ با چربی بالا. پس از آماده سوپ را در یخچال برای خنک کردن در این حالت، شما می توانید تجمع چربی در سوپ را با یک قاشق چربی و کنار بگذارید.
5) در مورد غذا خوردن در رستوران مراقب باشید! در این مورد، شما می توانید حجم مواد غذایی خود را کنترل کنید.
6) قیمت گذاری خانه خود را در حال حاضر! اگر شما تمایل به خوردن چیزی شیرین آیا می شود ترس از خوردن آن، اما میل و علاقه خوردن آن است. البته بهتر است به نوبه خود به مواد غذایی سالم تر مانند میوه ها است.
7) رژیم میوه و سبزیجات شروع به شروع کنید! اگر شما میوه و سبزیجات در رژیم غذایی خود را تا کنون شده اند بهتر است. آنها شروع به مصرف آن را در مقادیر کوچک به جای غذاهای با چربی بالا.
8) اطمینان حاصل کنید که شما در حال خوردن غذاهای با چربی بالا! در حال جستجو برای یک راه ساده برای تشخیص غذاهای با چربی بالا هستند؟ بنابراین قبل از مصرف غذا به کالری و فیبر توجه داشته باشید.
9) در هنگام انجام کارهای دیگر، نمی خورد و تمام توجه دقیق را نمی خورند! اگر شما در حال خواندن یک کتاب یا تماشای تلویزیون در حالی که خوردن مقدار از غذا خورده درک نمی کنند. لذت بردن از خوردن به اندازه کافی قطع نمی کند. از آن پس، هر زمان که شما می خواهید به خوردن فقط به خوردن و انجام کار دیگری با آن بیشتر است. وعده غذایی خود را به آرامی و با لذت بردن نهایت بخورید. به طور کامل جویدن مواد غذایی خود. اگر آرامش بخش تر را به وعده غذایی خود را به اندازه غذا کاهش می یابد ناخودآگاه خوردن.
10) خوردن غذاهای جدید را امتحان کنید! انواع مواد غذایی و مواد غذایی و بیشتر. شاید این تنوع تاثیر قابل توجهی در رژیم غذایی خود را.
11) در هر وعده غذایی، سعی کنید برخی از مواد غذایی خود را در ظرف خود را. مشاهده آیا می خواهید به خوردن آن یا نه!
12) اطمینان حاصل کنید که وعده غذایی است. مقدار کالری و فیبر در غذاهایی که می خورید مطمئن شوید. در این مورد، شما می توانید یک زیاده روی در خود هشدار غذا خوردن!
13) جایگزین سالم برای پیدا کردن غذا. به عنوان مثال به جای شیر کامل، شیر بدون چربی استفاده از شیر به جای نان به طور منظم، استفاده از نان دانه کامل.
14) سعی کنید به خودتان در خارج از خوردن وعده های غذایی خود را و کار خود را. آماده سازی مواد غذایی می تواند به شما کمک کند برای تبدیل شدن به مواد غذایی خود را آگاه به خوبی، علاوه بر دوره به خوردن مواد غذایی خانگی سالم تر از غذاهای پرچرب بیرون است.
15) آیا می شود ترس از خوردن دسر. نه لزوما به دنبال رژیم غذایی باید بسیاری از مواد غذایی از رژیم غذایی غذا خوردن بهتر است آن را حذف کنید فقط به اندازه کافی در هر یک از آیتم غذایی مصرف می شود.
16) شما چه نیاز به درخواست. به یاد کسانی که در اطراف شما است که شما در یک رژیم غذایی هستید، پس شما را وادار به آنها را بخورند. سعی کنید به آنچه که شما فکر می کنم که می خورید برای وزن موثر است.