مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: طب سوزنی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طب سوزنیhttp://acusabri.com/ یک روش علمی وطبیعی برای متعادل کردن وتنظیم میزان جریان خون و انرژی در تمامی سیستمهای بدن مثل سیستم مغز واعصاب گوارش و احشا و غدد متا بولیک -سیستم عروقی - استخوانی و مفاصل میباشد.که با تعادل سیستم یین yin و یانگ yang موجب بهبودی و سلامتی بدن میگردد .

طب سوزنی
طب سوزنی

قدمت طب سوزنی به 1400 سال پیش می رسد حتی آدم های یخی زیادی در قطب شمال بصورت فسیل از دل یخ های قطبی بیرون کشیدند که بر روی بدنشان علائم و آثار طب سوزنی با ابزار آلات آن زمان وجود داشته است.

در زمان گذشته به عنوان یک روش سنتی در کشورهای بلوک شرق مثل چین، ژاپن، کره و غیره بمنظور درمان بیماری های مختلف بکار میرفته و پزشکان قدیمی چین این روش را با استفاده از پیدا کردن نقاطی بر روی بدن بوسیله ابزارالات تیزی که ضخیم تر از سوزنهای نازک و شیک فعلی بود انجام می دادند و بوسیله مانور های مخصوص روی سوزن سعی می کردند بیماری و عوامل پاتوژنیک بیماریزا را از بدن خارج نمایند. به این ترتیب رفته رفته با پیدا کردن نقاط بیشتر روی بدن که این نقاط از طریق کانال هایی در بدن که بنام مریدین نامیده می شوند با هم ارتباط دارند. این علم وسعت بیشتری پیدا کرد. مریدین ها راههایی هستند که جریان خون یا کوچکترین ذرات انرژی که در اصطلاح چینی به آن چی (Chi) گفته می شود با حرکت خود در این راه ها خود را به اورگان ها و اعضای داخلی بدن می رسانند.