مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: ایرانی یا خارجی؟ مساله فراتر از این است.
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[center]بسم الله الرحمن الرحیم[/center]
[center]سلام علیکم[/center]
شاید حالا بتوان گفت چند سالیست از فعالیت شبکه های اجتماعی گوشی های هوشمند در فضای مجازی می گذرد

تقریبا از ابتدای ورود این شبکه ها به گوشی های کاربران ایرانی تهدیدها و فرصت های این نرم افزار ها در تالارها و اتاق های گفتگوی مجازی و حقیقی به بحث و نقد گذاشته شده.
حالا مدتیست که تب استفاده از چند اپلیکیشن اجتماعی خارجی خیلی بیشتر از گذشته داغ شده "اینستاگرام" و "تلگرام" (البته بنده فعلا کاری به بقیه نرم افزارهای رایج ندارم ) تا جایی که کار از افتتاح حساب شخصیت های دولتی فراتر رفته و به شبکه های و برنامه های تلویزیونی کشیده شده که چندی پیش شاهد کانال معاونت سیما در نرم افزار تلگرام بودیم
خب حالا مقدمه ای بالا رو داشته باشید ؛

رهبر معظم انقلاب چند سالیت که تاکیدات فراوانی روی استفاده از طرفیت های بومی و ملی داشته اند، دانش های نوین هسته ای تا بحث اقتصاد مقاومتی 
حال این سوال پیش روست که صدا و سیما به عنوان رسانه ای که عمق نفوذ آن تا کوچکترین روستاها پیش رفته چرا چتر حمایتی خود از نرم افزار های ایرانی برداشته ؟
خوب است مسئولان لیست نرم افزار های ایرانی پیامرسان و اجتماعی را جلوی خود قرار دهند. انواع نرم افزار با کاربردها و تنوع بسیار (تقریبا تمام نرم افزارهای خارجی مشابه ایرانی را دارند) که پاسخ گوی نیاز تمامی اقشار می باشد. اما متاسفانه وقتی تعداد اعضای این شبکه ها  با مشایه که نه حتی ناشناخته ترین انها مقایسه می کنیم بسیار تاسف انگیز می باشد.
نرم افزارهایی مثل بیسفون ، سلام ،لنزرو و انبوه نام ها و برندهای ایرانی این گروه که خیلی هاز هموطنانمان حتی اسم انها را نشنیده اند
البته درد این کار به همین جا ختم نمی شود بلکه وقتی تنها برنامه IT  صدا و سیما (بروز) تبدیل به بنگاه تبلیغات ابزارالات شرکت های بزرگ شده نمیتوان امید چندانی به پیشرفت در ادامه ساخت و کیفی سازی اپلیکیشن های اجتماعی ایرانی داشت.
خیلی خوب بود ممنونم
پشت تلگرام و اینستاگرام سرمایه گذاران بزرگی وجود داره
احتمالا تلگرام هم به زودی رمز ارز اختصاصی خودش رو معرفی میکنه
فیسبوک هم که مالک اینستاگرام هست رمز ارز لیبرا رو معرفی میکنه.

احتمالا این پیامرسان ها با شهرت و محبوبیتی که دارن بتونن تاثیر عمیقی در اقتصاد داشته باشند و به زودی این غول های شبکه اجتماعی تبدیل به غول های اقتصادی بشن و میلیاردها تومان ارز از کشور خارج کنه.
ببینیم چی میشه