مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: جزئیات مرخصی کی‌روش و ماموریت فدراسیون
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  1902166.jpg?ts=1447569438568]


رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه شرط کارلوس کی روش برای فراهم کردن امکانات اردوها و تمرینات پابرجاست گفت: کارلوس کی‌روش برای مدت یک ماه و بیست روز به مرخصی رفت و ماموریت هم به او داده ایم.

علی کفاشیان در حاشیه مراسم دوره آموزشی فوتسال و حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران درباره کارلوس کی‌روش اظهار کرد: بحث مرخصی نیست. با ایشان یک برنامه ریزی انجام دادیم و برنامه آینده تیم ملی را طراحی کردیم. کی روش خواسته های به حقی دارد که باید برایش فکری بکنیم. اولین و مهمترین آن زمین است و بعد تجهیزات و برنامه های تدارکاتی برای تیم ملی.

وی افزود: ما در دو جلسه با کی روش برنامه ریزی کردیم ولی شرط کی روش باقی است. اینکه اگر در مرحله نهایی انتخابی اگر نتوانیم این امکانات را فراهم کنیم، سخت است که از گروهمان صعود کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ایشان برای چک آپ و برنامه آسیایی زیر ۲۲ سال آسیایی را به قطر خواهد رفت. وی حدود یک ماه و ۲۰ روز یعنی حدود ۵۰ روز مرخصی است و بعد به ایران می آید.

کفاشیان ادامه داد: می خواستیم در فاصله ای که تیم امید در اردو است برای تیم ملی بزرگسالان هم اردو بگذاریم اما به این جهت که برخی بازیکنان در تیم امید بودند و هوا هم سرد بود، تشخیص دادیم که اردوی تیم ملی بزرگسالان تشکیل نشود.

کفاشیان ادامه داد: قرار شد تا بازگشت کی روش، زمین چمن کمپ تیم های ملی اصلاح شود. البته تا زمانی که این اقدام صورت بگیرد، ما از زمین دیگری استفاده خواهیم کرد.

وی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد:  یکی از پیشنهادهای اروپایی ما برای بازی تدارکاتی، فروردین ماه بود که به خاطر بازی تیم ملی با هندوستان و عمان برگزاری آن ممکن نبود.

وی افزود: دو بازی اروپایی دیگر مد نظر فدراسیون است که کی‌روش هم با آن موافقت کرده ولی برگزاری این بازی‌ها منوط به قرعه تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی است.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار شد کی‌روش در این مدت از نزدیک با چند کشور اروپایی صحبت کند. خودم وی را معرفی کردم تا چنین کاری را انجام دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: کی روش در جلسه روز جمعه از ما قول گرفت تا کمبودها را جبران کنیم. ما هم قول گرفتیم که کی روش کارش را محکم در تیم ملی ادامه بدهد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مرخصی ۴ ماهه کی روش کذب است، یادآور شد: کی روش کلاً ۲ ماه مرخصی دارد. ولی یک سری مسائل مثل معالجه بیماری و بازدید از کمپ های مورد نظر جزء مرخصی اش محسوب نمی شود. به هر حال ما باید تفاهم کنیم و بدانیم که کی روش همیشه دنبال کارش است.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا مرخصی های کی روش با حقوق است یا بدون حقوق؟ گفت: در قراردادی که با سرمربیان بسته می شود، بحث کمیت نیست بلکه بحث کیفیت مطرح است. وقتی تیم ملی اردو ندارد، نمی توان گفت که حقوق سرمربی را نمی دهیم.

وی با بیان اینکه دستیاران کارلوس کی روش در ایران حضور دارند و لیگ را از نزدیک تماشا خواهند کرد، گفت: نگران لیگ نباشید، چرا که دستیاران کی روش هستند و آن را زیر نظر دارند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا درست است به حساب مربی که در ایران نیست پول واریز شود؟ گفت: پرداخت پول ما به مربیان بر اساس ماندن یا رفتن آنها از ایران نیست، بلکه برای نظارت و اداره تیم های ملی است. شاید مربیان دیگر هم یک سال قرارداد دارند ولی در مجموع ۵ ماه مفید کار دارند. قرارداد مربیان روزمزد نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کی روش تیم ملی را به مرحله خوبی رسانده است و خیالمان راحت است. حالا ایشان می خواهد در ایران بخوابد یا در کشور و خانه خودش. برای ما فرقی ندارد. اگر کی روش اینجا نباشد روحش که حاضر است!

کفاشیان در پاسخ به اینکه آیا اردویی لغو شده گفت: هیچ اردویی به دلیل کمبود بودجه لغو نشده است. ما به یکی از کشورهای خارجی می رویم در آنجا اردوی خود را قطعا برگزار خواهیم کرد.

کفاشیان درخصوص پیشنهاد نایب رئیسی کمیته های فوتبال و فوتسال گفت: ما همچین پیشنهادی را مطرح کردیم اما AFC و FIFA با ما مخالفت کرد البته باید اساسنامه را اصلاح کنیم و باید بگویم که هیچ تغییری در فوتسال و فوتبال ساحلی انجام نخواهد گرفت و آنها به کار خود ادامه می دهند.

«آیا کفاشیان با توجه به گفته‌های محمد دادکان که گفته بود با حضور ایشان باری از روی دوشش برداشته می شود، در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت خواهد کرد؟» وی در این خصوص گفت: من به فوتبال احترام می گذارم. اگر ماندنم به نفع فوتبال باشد می مانم و گرنه می روم اما مجمع بالاترین مرجع است و ترسی ندارم که رای‌ نیاورم.؟

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به دادن برخی سهمیه تیم های لیگی به برخی استانها گفت: هیات ها توسط مجامع انتخاب می شوند. بنده هیچ دخالتی در رای آوردن هیچ هیاتی ندارم. اگر هم جایگاهی داده شده به صلاحدید خود استان ها بوده است. ببینید بعضی از امتیازاتی که ما به ۳، ۴ استان دادیم باعث شد تا لیگ برتر صعود کنند و حتی چند برابر همان بودجه هم هزینه کردیم اما به هر دلیل اسپانسر نتوانست از ما حمایت کند. بعضی از هیات های ما چند ده برابر بودجه دارند اما نباید هیات های بی درآمد از بین بروند. این را هم در نظر داشته باشید که فوتبال به نسبت سایر ورزش ها بیشترین نقش توسعه را در استان ها داشته است.

گفته بودید اگر بمانم رئیس AFC می شوم و میزبانی را پس می گیریم، آیا این صحیح است؟ وی در این مورد افزود: من همچنین حرفی نزدم ضمن اینکه درخصوص میزبانی باید بگویم تا زمانی که زیرساخت های خود را اصلاح نکنیم گرفتن میزبانی سخت است. در کشور ما وقتی دو تیم می خواهند با هم بازی کنند هزار و یک گرفتاری دارند البته آقای مناف هاشمی از زمین آکادمی بازدید کردند و درخصوص اسکان و ساخت و ساز قول هایی دادند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که به عیادت وزیر ورزش رفته است (به خنده) گفت: من به همه توصیه می کنم وقتی شخصی مریض است زیاد به عیادت او نروند تا حالش بدتر نشود. به نظر من افراد درجه اول باید بر بالین بیمار حضور پیدا کنند.
سلام
مطلب شما واقعا عالی بود
لطفا به موضوع بحث توجه کنید
بهتر بود این موضوع ورزشی باشد
ممنون