مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: شایعه تجهیز سری گلکسی A سامسونگ به اسکنر اثر انگشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همانطور که می دانید شرکت پر آوازه سامسونگ در حال کار بر روی سری جدیدی از خانواده گلکسی به نام "گلکسی A" است. بنابراین تا زمان رونمایی رسمی از نسل جدید گوشی های گلکسی A مانند روال سابق، شاهد شایعات و خبرهای داغ زیادی خواهیم بود.

یکی از خبرنگاران دنیای تکنولوژی به نام Anooni Monaco به تازگی در یک توییت اعلام کرده که به احتمال زیاد تمامی کاربران مدل های جدید سامسونگ می توانند از مزایای اسکنرهای اثر انگشت بهره ببرند. شرکت سامسونگ پیش از این نیز برای تجهیز دستگاه هایش به اسکنر اثر انگشت در داخل دکمه هوم اقدام کرده بود و هم اکنون در حال کار بر روی توسعه این فناوری جدید در گوشی های جدیدش است. بنابراین دور از ذهن نیست که سری جدید گوشی هایش یعنی گلکسی A نیز به این فناوری مجهز باشند.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه مدل های گلکسی A، و به خصوص از زمانی که گلکسی A5 و گلکسی A3 توانسته اند مجوزهای مرتبط را از FCC دریافت کند تا در آمریکا عرضه شوند، گفته می شود که این مدل ها علاوه بر پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت، از قابلیت NFC نیز برخوردار خواهند بود. وجود قابلیت NFC، احتمال استفاده از سامسونگ پی را در این مدل ها افزایش می دهد. بنابراین به احتمال زیاد سری A گوشی های سامسونگ از سرویس پرداخت موبایلی نیز پشتیبانی می کنند. در این برهه زمانی که تنها گوشی های رده بالای سامسونگ از سامسونگ پی پشتیبانی می کنند، خبر تجهیز سری گلکسی A به سامسونگ پی نشان دهنده آینده روشنی برای این مدل هاست. اما همچنان باید در نظر داشت که تمامی خبرها و پیش بینی ها در حد شایعه است و تا زمان رونمایی رسمی از این پرچمداران جدید سامسونگ، نمی توان هیچ نظر و یا ویژگی دقیقی را به آنها نسبت داد.



قیمت سانترال