مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: نسخه بتای کورتانا در اختیار تعداد محدودی از کاربران iOS قرار گرفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
از چند ماه پیش کاربران پلتفرم اندروید به شکل غیر رسمی و سپس رسمی قادر به استفاده از دستیار دیجیتالی مایکروسافت موسوم به «کورتانا» برای گجت های هوشمند خود بودند.از همان زمان کمپانی ساکن ردموند بیان کرده بود که کورتانا را در اواخر سال جاری در اختیار کاربران پلتفرم همراه اپل قرار خواهد داد. حالا به نظر می رسد به همین وعده نزدیک شده باشیم چرا که این شرکت نسخه بتای دستیار دیجیتالی اش را در اختیار کاربران طرح TestFlight اپل گذاشته است.

از آنجایی که اپل اجازه نمی دهد اپلیکیشن ها بتا در اپ استور قرار گیرند، توسعه دهندگان برای ارائه نسخه های بتای اپلیکیشن هایشان از TestFlight بهره می گیرند و حالا مایکروسافت نیز نسخه بتای این اپ را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. البته در طرح TestFlight، صرفا ۲۰۰۰ کاربر قادر به دریافت نسخه بتای هر اپلیکیشن هستند.

بر اساس گزارش افرادی که نسخه بتای کورتانا برای iOS را دریافت کرده اند، این اپ به شما کمک خواهد کرد تا به شکل ساده تری بتوانید میان پلتفرم آیفون خود و همچنین ویندوز ارتباط برقرار کنید. برای مثال توسط کورتانا در ویندوز ۱۰ می توانید یادآورهایی را تنظیم کرده و در زمان مقرر، آنها را در آیفون خود مشاهده نمایید. همچنین قادر هستید تا از کورتانا برای ارسال ایمیل، ایجاد قرار ملاقات، دریافت گزارشات ورزشی و موارد بسیار دیگری استفاده کنید.




[url= تعمیر]404 - مجموعه پیدا نشد سانترال[/url]