مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: آیفون 4 اینچی از پردازنده A9 و اپل پی پشتیبانی می کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال عرضه یک آیفون کوچک در فضای مجازی منتشر شده است. به نظر می رسد که اپل دوباره در حال آماده سازی یک آیفون 4 اینچی ست و قرار است در اوایل سال آینده آن را به بازار عرضه کند. خبرها حاکی از آن است که پردازنده A9 اپل و پشتیبانی از اپل پی از ویژگی های جدید این مدل هستند.

اخیراً اطلاعات جدیدی در مورد این مدل 4 اینچی از سوی یکی از تحلیل گران سرشناس اپل منتشر شده که نشان می دهد به احتمال زیاد، این آیفون از آخرین پردازنده ساخت اپل یعنی A9 استفاده خواهد کرد و همچنین از اپل پی نیز پشتیبانی می کند. Ming-Chi Kuo یکی از تحلیل گران شرکت امنیتی KGI ادعا کرده که آیفون جدید از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به یک آیفون 5 اس بروز شده خواهد بود و جنس بدنه این مدل نیز از فلز ساخته می شود. به علاوه، ویژگی های دوربین آیفون 4 اینچی نیز مشابه دوربین آیفون 5 اس خواهد بود. این تحلیل گر با سابقه ادعا کرده که اصلی ترین ویژگی این آیفون جدید استفاده از آخرین پردازنده A9 اپل است که در آیفون 6 اس نیز بکار رفته و قابلیت های دیگر مانند پشتیبانی از NFC نیز کاربران را قادر خواهد ساخت که از سرویس پرداخت موبایلی اپل پی استفاده کنند.

Ming-Chi Kuo پیش بینی کرده که قیمت آیفون 4 اینچی بین 400 الی 500 دلار خواهد بود و هدف اولیه از تعیین این قیمت، عرضه یک گوشی با قیمت مناسب است تا اپل نیز در فروشگاه هایی که مشتریان قدرت پرداخت پول های هنگفت برای خرید گوشی هایی مانند آیفون 6 اس را ندارند، حضور داشته باشد. اپل پیش از این نیز استراتژی مشابهی را در مورد آیفون 5c در پیش گرفته بود اما آن پروژه با شکست مواجه شد و به همین دلیل جانشین این آیفون با بدنه پلاستیکی هیچ وقت به مرحله عرضه نرسید. شاید بازارهای نو ظهور بیشتر پذیرای آیفون های ارزان تر با همان ویژگی های کلاسیک باشند که می تواند از یک آیفون، یک آیفون بسازد.




[url= قیمت]404 - این مقاله پیدا نشد سانترال[/url]