مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: انتقاد شدید افتخاری از دو عضو هیات رئیسه فوتسال
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پس‌لرزه‌های دیدار نیمه‌تمام ادامه دارد؛
انتقاد شدید افتخاری از دو عضو هیات رئیسه فوتسال
نشست خبری سر مربی تیم ملی فوتسال
[تصویر:  1846663.jpg?ts=1448516263924]
رئیس کمیته فوتسال با انتقاد شدید از دو عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال، گفت: اگر دست ما بود شبانه رای دیدار نیمه تمام گیتی پسند با شهید منصوری را صادر می‌کردیم.

سیدرضا افتخاری در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهید منصوری قرچک در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال که باعث نیمه تمام ماندن این بازی شد، با انتقاد غیرمستقیم از دو عضو هیات رئیسه سازمان لیگ، اظهار کرد: مشکلی که داریم این است که هنگام انتخابات هیات رئیسه، باشگاه‌ها از معرفی نمایندگان، خوب استقبال نمی‌کنند و نفراتی کاندید می‌شوند که این جنجال‌ها را درست می‌کنند.

وی افزود: الان دو بازی لیگ برتر نیمه تمام مانده است که در هر دوی این مسابقات، تیم‌هایی حضور داشتند که اعضای هیات رئیسه، مدیران آن هستند.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه جلسه رسیدگی به اتفاقات این بازی ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه برگزار می‌شود، گفت: بدون شک برای صدور رأی، اغماض نمی‌کنم و با هر تیمی که جنجالی درست کرده، برخورد می‌کنم. برای نظم لیگ باید این کار صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت این مسابقه بر عهده تیم میزبان است که در این مسابقه، تیم گیتی‌پسند کوتاهی کرده است. آنها می‌توانستند از نیروی انتظامی بخواهند که نیروی بیشتری به سالن بیاید تا مانع جنجال تماشاگران شوند.

افتخاری در ادامه تاکید کرد: ما امروز تصمیمی می‌گیریم که حساب کار دست بقیه تیم‌ها بیاید تا مسابقات همچنان روی نظم و روال طبیعی خود برگزار شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این تصمیم از قبل گرفته شده است؟ گفت: خیر هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. یکسری مسائل خارج از حیطه کمیته فوتسال و بر عهده کمیته‌های داوران و انضباطی است. اگر دست ما بود که شبانه رأی را صادر می‌کردیم!

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه با عملکردش ثابت کرده منافع هیچ تیمی را در نظر نمی‌گیرد، درباره اینکه تصمیم‌های نادرست گذشته باعث تکرار این اتفاقات شده، خاطرنشان کرد: من قبلاً تصمیم‌های درستی هم گرفته‌ام مثل بازی دبیری و میثاق تهران که وقتی داشت به جنجال کشیده می‌شد، خودم شخصاً آن را تعطیل کردم تا اتفاقی رخ ندهد. ولی یکسری مسائلی وجود دارد که الان نمی‌توانم آن را مطرح کنم.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، با انتقاد از عملکرد صدا و سیما، گفت: ما از صدا و سیما کمک می‌خواهیم. آنها مسابقات ما را پخش نمی‌کنند ولی وقتی یک اتفاقی رخ بدهد، تمام شبکه‌ها به آن ورود می‌کنند.

افتخاری در پایان گفت: ما باید این مشکلات را کمرنگ جلوه بدهیم! این همه مسابقه خوب برگزار شد و شبکه‌های تلویزیونی به آن بی‌توجهی کردند ولی همه این اتفاق را سوژه کردند.