مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت مشکل Sleep در سرفیس بوک و سرفیس پرو 4...
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدت زیادی از عرضه‌ی سرفیس‌بوک و سرفیس پرو ۴ در بازارها نمی‌گذرد. یکی از مشکلاتی که کاربران از آن شکایت دارند مشکل حالت Sleep است. مایکروسافت این مشکل را تا پایان امسال برطرف نخواهد کرد و کاربران باید تا اوایل سال آینده میلادی صبر کنند.
چندی پیش با بررسی سرفیس‌بوک و سرفیس پرو ۴ در زومیت همراه شما بودیم؛ هر دوی این محصولات در بسیاری از جنبه‌ها قابل احترام و ممتاز هستند. سرفیس‌بوک مایکروسافت از همان ابتدای عرضه با برخی مشکلات نرم‌افزاری دست و پنجه نرم می‌کرد که برخی از آنها در بین کاربران شایع‌تر بودند. یکی از شایع‌ترین مشکلات سرفیس‌بوک که حتی در سرفیس پرو ۴ نیز مشاهده می‌شود، مشکل حالت Sleep است. بسیاری از کاربران سرفیس بوک از خالی شدن سریع شارژ دستگاه در حالت Sleep شکایت دارند. به نظر می‌رسد این دستگا‌‌ه‌ها به خوبی در حالت Sleep قرار نمی‌گیرند و پردازنده هنوز در این حالت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در صورتی که برنامه‌های پرمصرفی در هنگام بستن درب سرفیس‌بوک در حال اجرا باشند این تخلیه شارژ آشکارتر خواهد شد.

با توجه به این سخنان کاربران در سال جاری نباید منتظر حل این مشکل از سوی مایکروسافت باشند. کاربران امیدوارند مشکلات به وجود آمده با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری به طور کامل حل شود. این گونه مشکلات برای محصولات جدید خیلی هم غیرطبیعی نیست؛ مهم‌تر از وجود مشکلاتی از این دست مساله‌ی برطرف کردن آن است که باید دید آیا مایکروسافت قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

فروش سانترال