مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: رقابت سامسونگ و TSMC برای تولید انبوه پردازنده‌های 10 نانومتری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ و TSMC علاوه براینکه برای تولید پردازنده A10 اپل که برای نسل بعدی پرچمداران این کمپانی طراحی شده است رقابت دارند، در تولید انبوه پردازنده‌های مبتنی بر لیتوگرافی 10 نانومتری نیز باهم رقابت می‌کنند؛ هرچند به‌تازگی سامسونگ کمی از رقیب خود موفق‌تر بوده و تاحدودی پیشی گرفته است.

گزارش‌های منتشرشده از کره جنوبی نشان می‌دهند سامسونگ توانسته با خرید جدیدترین محصول Synopsys با نام EDA در تولید پردازنده‌های 10 نانومتری از رقیب قدرتمند خود TSMC پیشی بگیرد؛ سامسونگ از این نرم‌افزار می‌تواند در طراحی مدارهای چاپی استفاده کند، هم‌چنین EDA این اجازه را می‌دهد تا یک مدار را قبل از تولید به‌صورت مجازی تست کند، گفته می‌شود با این نرم‌افزار فرآیند تولید 10 برابر سریع‌تر خواهد بود.

حتی با وجود IC Compiler 2 سامسونگ معتقد است تولید پردازنده‌های 10 نانومتری تا سه ماهه چهارم سال 2016 امکان‌پذیر خواهد بود. این تاریخ سه ماه از زمان اعلامی TSMC برای تولید پردازنده‌های 10 نانومتری‌اش دیرتر است، TSMC در تولید پردازنده‌های 14nm FinFet و 16nm نتوانست هم‌چون سامسونگ عمل‌کند و متحمل ضرر زیادی شد اما این کمپانی قصد دارد با ارایه سریع‌تر پردازنده‌های 10 نانومتری نسبت به سامسونگ، تولید چیپست‌های A11 اپل که در سال 2017 در آی‌پد و آی‌فون استفاده خواهد شد را به‌خود اختصاص دهد.



[url= تلفن]404 - مجموعه پیدا نشد سانترال[/url]