مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: انتشار جزئیات تازه از گوشی شیائومی Mi 5
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
براساس اعلام قبلی شیائومی، مدت زمان زیادی تا عرضه گوشی هوشمند شیائومی Mi 5 به بازار باقی نمانده است. امروز تصاویر تازه ای از این گوشی هوشمند در شبکه های اجتماعی منتشر شده که ابعاد تازه ای از آن را برای اولین بار نمایش می دهد. همانطور که پیش از این نیز شایعه شده بود، این گوشی دارای دکمه فیزیکی Home می باشد. همچنین، طی ماه های گذشته شایعات حاکی از این بودند که Mi 5 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از اسکنر اثر انگشت مافوق صوت کوالکوم استفاده خواهد کرد. اما آنطور که شایعات جدید عنوان شده، به نظر می رسد شیائومی Mi 5 قرار نیست دارای این اسکنر اثر انگشت باشد.


برخلاف اسکنرهای نسل قبل، اسکنرهای اثر انگشت مافوق صوت به هیچ حسگر یا دکمه فیزیکی نیاز ندارند. در حقیقت، می توان اسکنرهای مافوق صوت را زیر صفحه نمایش گوشی های هوشمند جاسازی کرد. با این اوصاف، به نظر می رسد که شیائومی متوجه شده اسکنرهای مافوق صوت کوالکوم هنوز به پایداری و ثبات موردنظر نرسیده اند. این خبر خوشایندی نیست، چرا که گرد و خاک و یا هر جسم بیرونی دیگری نمی تواند مانع کارکرد صحیح اسکنرهای مافوق صوت اثر انگشت شود، ولی این مشکل در اسکنرهای نسل قبل وجود دارد. از آنجایی که شیائومی تصمیم دارد از اسکنرهای نسل قبل در Mi 5 استفاده کند، و با توجه به تصویری که امروز از این گوشی منتشر شده، به احتمال زیاد محل آن زیر دکمه Home خواهد بود.


همزمان با این تصویر، جزئیات دیگری نیز درباره این گوشی منتشر شده است. انتظار می رود شیائومی Mi 5 در تاریخ بیست و یکم ژانویه رونمایی شود و از ماه فوریه عرضه آن به بازار آغاز شود. از سایر گمانه زنی ها درباره این گوشی می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 820 SoC اشاره کرد. صفحه نمایش Mi 5 دارای نوعی از فناوری Force Touch خواهد بود و اندروید 6.0 به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد بود. انتظار می رود این گوشی در دو مدل و با قیمت های تقریبی 311 و 389 دلار عرضه شود.



[url= فروش]404 - این مقاله پیدا نشد سانترال[/url]