مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: ریشه‌ام تراکتوری است/حاشیه‌سازی نکنند/می‌خواهم ۳۰ سال مربیگری کنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  1933986.jpg]
سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه به خاطر یک فصل آینده‌اش را با این باشگاه تبریزی خراب نمی کند، گفت: آقایانی که یک روز سپاهانی و روز بعد تراکتوری هستند از حاشیه‌سازی دست بردارند.

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر به مسائل حاشیه‌ای که پیرامون او و امیر قلعه نویی منتشر شده است و اینکه عنوان شده قلعه نویی به تماس‌های او پاسخ نداده است گفت: این حرف‌ها همیشه هست، برای من هم اصلا مهم نیست. من مدت‌ها بود که تلفنم را خاموش کرده بودم. آن‌ها که این حرف‌ها را می‌گویند تنها می‌خواهند برای تراکتورسازی حاشیه درست کنند و من توجهی به آن‌ها نخواهم کرد.

وی در ادامه افزود: امیر قلعه‌نویی مربی خوبی است و من برای او با تراکتور‌سازی آرزوی موفقیت دارم. رفقای من هم کارشان را خوب بلدند و کارشان که همان حمایت از تراکتورسازی است را انجام می‌دهند.

ملی‌پوش پیشین ایران در ادامه در مورد جو به وجود آمده در تبریز گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی هواداران هم از تراکتورسازی حمایت کنند و تراکتورسازی را از این جو به وجود آمده خارج کنند. خود من هم چنین می‌کنم، همه آن‌ها که رسول خطیبی را می‌شناسند می‌دانند که رسول ریشه و جدش تراکتوری است.

وی افزود: من رسول خطیبی اگر خدا عمری بدهد می‌خواهم سی‌سال مربیگری کنم. به خاطر یک فصل که نمی‌آیم برای تراکتورسازی و خودم حاشیه‌ای درست کنم. برخی آقایان که یک روز سپاهانی هستند، یک روز تراکتوری و ... آن‌ها بهتر است به فکر خودشان باشند.

مربی پیشین تراکتورسازی در ادامه تاکید کرد: این آقایان جو را خراب می‌کنند و نمی‌دانند که من به هر حال تراکتورسازی را دوست دارم و تلفن جواب دادن و تلفن جواب ندادن برای من مهم نیست.

خطیبی در مورد دیدار تراکتورسازی و استقلال گفت: واقعیت این‌‌ است که تراکتورسازی بهترین تیم ایران از نظر مهره است شاید اگر دو یا سه بازیکن به این تیم اضافه کنند این تیم بتواند به عنوان تیم ملی ب ایران در میادین بین‌المللی به میدان برود و مثل تیم کی روش کار کند.

وی تاکید کرد: با یکی دو تغییر این تیم از این هم بهتر خواهد شد و پتانسیل صعود در آسیا و قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد.

نامزد مربیگری تراکتورسازی در مورد اینکه اعلام کردند ایشان جزو کاندیدا‌هاست اما با وی هیچ تماسی از سوی عباسی گرفته نشد تاکید کرد: تماس و تلفن را رها کنید، من موبایلم خاموش بوده و همگی باید تلاش کنند تا تراکتورسازی به موفقیت برسد.