مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بهبود نتایج جستجو سرگرمی برای موبایل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت گوگل از ابتدا تا به امروز که قدرتمندترین موتور جستجو گر اینترنتی است همواره در حال منطبق کردن خود با افراد و تکنولوژی بوده است . این موتور جستجو هم اکنون توانسته پیشرفت دیگری داشته باشد .
علم جستجوی اینترنتی بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که شما در صفحات وب میبینید . زمانی که قرار باشد همه ی اطلاعات درست و هدفمند به نمایش دراید مجموعه ی کارها بسیار دقیق و حیاتی تر میشود . گمان میبریم گوگل در بهترین جای ممکن قرار داشته باشد چرا که این شرکت اکوسیستم ابزارهای همراه را در اختیار دارد.
حال گوگل توانسته است جزییاتی در نتایج جستجو سرگرمی ها را در گوگل برای جستجوگرش تعریف کند . البته قابل ذکر است که این تغییرات در حال حاضر فقط برای موبایل و اپلیکیشن های اندرویدی اعمال شده است . این تغییر اینگونه است, زمانی که کاربر سرگرمی ها را مانند موسیقی یا خواننده جستجو کند با نتایجی مانند موسیقی, متن موسیقی , زمان پخش برنامه و از اینگونه دسته بندی ها روبرو میشود .این تعریف جزییات برای گوگل میتواند برای کاربر بسیار مفید باشد و کار جستجو را بسیار آسان تر کند . این تغییرات به زودی برای کاربران اپل نیز اعمال میشود .

منبع : طراحی سایت