مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بیشترین موارد جستجو در سال 2015 منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت گوگل با بررسی داده های خود در سال 2015 توسط کاربرانش , توانسته است که تصویری از دنیا در سال گذشته ترسیم کند . این تصویر می تواند نشان دهد که چه اتفاقات مهمی در این سال اتفاق افتاده است و دنیای ما چگونه بوده است .
طبق نتایج بررسی های گوگل در سال 2015 "حملات تروریستی در پاریس " و "جوایز اسکار" و "جام جهانی کریکت" از جمله مواردی هستند که بیشترین تعداد جستجو را داشته است . این آمار بین کاربران گوگل در تمام دنیا است . این داده ها رویدادهایی در ظاهر متفاوت ولی در اصل و ریشه یکسان را به ما نشان می دهد . از جمله ی این رویدادها می توان بحران مهاجران , بحران اقتصادی یونان و رسوایی فولکس واگن را نام برد .
از بین تمامی این داده هایی که به دست آمده است , حملات پاریس با 897 میلیون بار جستجو توسط کاربران آمار بیششترین تعداد را به خود اختصاص داده است . جالب است بدانید که اولین جستجو لحظاتی بعد از آغاز حملات بوده است . بیشترین سوالاتی که درباره ی حملات پاریس توسط مردم در آن زمان انجام شده است شامل این موارد بوده است : "دعا برای چیست؟" , " داعش چیست؟ " , "چه گروهی در زمان حملات پاریس در حال اجرای کنسرت بودند " .
موضوعی دیگری که در سال گذشته توسط مردم بسیار زیاد مورد توجه بوده است , موضوع ملکه الیزابت دوم بوده است . ملکه با گذراندن 62امین سال حکومت خود به حاکمی تبدیل شده است که بیشترین دوران حکومت را داشته است . حضور ملکه و جلب توجه مردم به این موضوع , در ماه سپتامبر به اوج خود رسیده بود . بیشترین پرسش ها در این مورد پرسش هایی همچون " چرا ملکه الیزابت دوم دو تاریخ تولد دارد " یا " کار او به عنوان ملکه چیست ؟ " . مورد جالب دیگر حضور موفق جنگ ستارگان در آغاز سال بوده است . جستجو برای موضوع جنگ ستارگان به اوج خود رسید و 155 میلیون بار جستجو شده است .
در بین داده های گوگل موارد دیگری نیز دیده می شود . از جمله می توان به موضوع لامار اودوم , بسکتبالیست حرفه ای که سابقه ی حضور در لیگ حرفه ای آمریکا را داشته است . وی در خیابان در حالت بیهوشی پیدا شده است که توانسته در صدر لسیت برترین جستجوهای ترند قرار بگیرد .
در مورد بازی های کامپیوتری و فیلم های پر بازدید می توان به American Sniper , Fallout 4 , Forious 7 , Jurassic World اشاره کرد .
با استفاده از این داده ها می توانیم تصویری از نقاط اشتراک مردم در سراسر دنیا در سال 2015 در ذهن خود بسازیم .
منبع : طراحی سایت