مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اقلام مصرفی و جانبی گیت فروشگاهی چیست؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اقلام مصرفی و جانبی گیت فروشگاهی چیست؟ تگ، لیبل امنیتی، مگنت (جداکننده تگ)، خنثی کننده (غیرفعال ساز لیبل) و لنیارد (بند کیف و کفش) اقلام جانبی گیت فروشگاهی هستند که در فرکانس های مختلف موجود می باشند. این اقلام در انواع سیستم های (EM) ، (AM) و (RF) منحصر به همان سیستم بوده و در فرکانس کاری همان گیت کارآیی دارند. برای مثال تعدادی از این اقلام را برایتان شرح داده و معرفی می کنیم.

تگ گلفی در گیت فروشگاهی
[تصویر:  tag-golfi.jpg]

این نوع تگ یکی از محبوبترین و متداولترین تگ های بازار برای دزدگیر لباس بوده که مورد توجه صنف پوشاک بانوان و آقایان قرار گرفته است. تگ گلفی معمولا 6.4 سانتی متری بوده اما گاهاً در سایز های بزرگتر و کوچکتر نیز وجود دارد.

تگ صدفی (شل) در گیت فروشگاهی
این تگ نیز به علت سایز متوسط و وزن کمی که دارد جز تگ های محبوب و متداول به شمار می رود و معمولا برای لباس های ظریف در دزدگیر پوشاک از آن استفاده می شود.

تگ پنسیل (مدادی) در گیت فروشگاهی
تگ پنسیل تگ تازه وارد بازار است. تازه واردی که قدرت و دقت بالائی دارد و بسیار پر کاربرد در دزدگیر فروشگاهی می باشد. این تگ مانند مداد باریک و سبک بوده و به همین دلیل بر روی کیف و کفش و اجناس کوچک این چنینی مورد استفاده قرار می گیرد.

تگ گریف (X40 ، X50) در گیت فروشگاهی
شکل ظاهری متفاوت این تگ و قدرت و دقت بسیار بالائی که دارد دلیل محبوبیت آن است. از این تگ فقط در نوع RF سیستم های گیت فروشگاهی یافت می شود و در فرکانس 8.2 متداولتر است.

تگ عینک در گیت فروشگاهی
همانطور که از نامش پیداست مورد استفاده در فروشگاه های عینک فروشی قرار می گیرد، به این صورت که به دسته عینک قفل شده و به راحتی نیز با مگنت مخصوص خودش جدا می شود. این تگ تنها در نوع RF و AM سیستم های گیت فروشگاهی تولید و مصرف می شود.

تگ پاندا در گیت فروشگاهی
تگ پاندا بیشترین کاربرد و محبوبیت خودش را به فروشگاه های پوشاک کودک و نوزاد اختصاص داده و متداولا در فروشگاه های سیسمونی استفاده می گردد. این نوع تگ به علت سایز کوچکتری که نسبت به سایر تگ ها دارد از عملکرد ضعیفتری نسبت به آنها نیز برخوردار است.

لیبل امنیتی RF گیت فروشگاهی
لیبل های امنیتی، برچسب هایی هستند که بر روی اجناس خاصی چسبانده می شوند و دارای اشکال و سایزهای گوناگون هستند. سایز های (3*3 – 4*4 – 5*5 ) و مدل های (سفید و بارکدی) از اشکال مختلف این لیبل هاست. این مدل لیبل فقط در نوع RF گیت فروشگاهی یافت و مصرف می شود.

لیبل امنیتی AM گیت فروشگاهی
این نوع لیبل نیز مانند لیبل RF بر روی اجناس خاص چسبانده می شوند اما این لیبل به علت سایز بسیار کوچک و متفاوتی که دارد در فروشگاه هایی که اقلام ریز دارند مانند لوازم آرایشی بهداشتی(رژ لب، ریمل، مداد) و داروخانه ها استفاده می شوند. لیبل AM فقط در گیت AM کاربرد دارد.

مگنت (جداکننده تگ) گیت فروشگاهی
مگنت در واقع آهنربایی پر قدرت و با گاوس (واحد توان مغناطیسی آهنربا) بالاست که باعث باز شدن قفل داخل تگ و رها شدن سوزن تگ از درون این قفل می شود. وقتی که میخواهید تگ را از لباس یا هر کالایی جدا کنید می بایست تگ را روی مگنت قرار داده و دو لبه آن را از هم جدا کنید.

خنثی کننده لیبل ( DEACTIVATOR ) گیت فروشگاهی
خنثی کننده دستگاهی متشکل از یک منبع تغذیه (اسیلاتور) و یک پد مغناطیسی می باشد که وقتی لیبل را روی پد قرار دهیم لیبل را غیر فعال نموده و به اصطلاح لیبل را می سوزاند. این امر باعث می شود بدون هیچگونه آلارمی لیبل خنثی شده از میان آنتن ها عبور و از فروشگاه خارج شود. خنثی کننده لیبل در هر سه نوع AM ، EM ، RF یافت و مصرف می شود.