مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: سامسونگ مقام برترین فروشنده اسمارت فون چهار ماهه سوم 2015 را به دست آورد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به نظر می رسد که شرکت کره ای سامسونگ در زمینه فروش اسمارت فون ها رکورد جدیدی ثبت کرده و به عنوان برترین فروشنده اسمارت فون در چهارماهه سوم سال 2015 شناخته شده است. این شرکت با به دست آوردن بالاترین درآمد، اپل را به رده دوم جدول فرستاد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از آخرین گزارش شرکت تحقیقاتی Digitimes، بازار فروش اسمارت فون های سامسونگ هم اکنون به 25.6 درصد رسیده است در حالیکه شرکت اپل با کسب 14.5 درصد از سهم بازار فروش در چهار ماهه سوم سال 2015، در رده دوم قرار گرفته است. البته باید در نظر داشت که این افزایش فروش به دلیل تنوع بالای محصولات سامسونگ است که هر نوع اسمارت فونی را از ابتدایی ترین گوشی ها گرفته تا گوشی های میان رده به بازار عرضه می کند. و البته با عرضه چندین پرچمدار مختلف به بازار، می توان مطمئن بود که این گوشی ها سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده اند. در عوض گوشی های آیفون اپل نیز فروش فوق العاده ای داشته اند چرا که هیچ یک از مدل های تولید شده توسط اپل ارزان قیمت نیستند اما با این وجود فروش چشمگیری داشته اند.

در بین 5 فروشنده برتر اسمارت فون جهان، شرکت هواوی با 7.4 درصد در رده سوم و شرکت لنوو با 4.8 درصد در رده چهارم قرار گرفته اند. ال جی نیز در حال از میدان به در کردن شرکت لنووست و توانسته 4.5 درصد فروش بازار را به خود اختصاص دهد. شیائومی چینی نیز با کسب 3.8 درصد از سهم بازار در رتبه ششم جدول قرار دارد. این در حالیست که شرکت های سونی و مایکروسافت به ترتیب و با فاصله قابل توجهی موفق به کسب 2 و 1.7 درصد از سهم فروش در بازار شده اند. در چهار ماهه مشابه در سال گذشته حدود 331.9 میلیون اسمارت فون در سرتاسر جهان به فروش رسید و به نظر می رسد که این آمار هر ساله با یک رشد 7.7 درصدی روبروست.


قیمت سانترال