مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تراکتورسازی - استقلال؛ دیداری برای یخ شدن برف تبریز/ یکی می‌میرد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  1937910.jpg?ts=1450406489765]
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی در شرایطی برگزار خواهد شد که دو تیم تراکتورسازی و استقلال در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر به تساوی رسیدند اما این بار یکی باید بمیرد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال ساعت ۱۴:۳۰ فردا سه‌شنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف می‌روند تا دومین فینالیست این دوره از مسابقات و حریف تیم فوتبال ذوب آهن مشخص شود.

امیر قلعه نویی در شرایطی برای دومین بار پس از حضورش در تبریز از پرویز مظلومی پذیرایی می کند که در هفته چهاردهم لیگ برتر دو تیم به تساوی رسیدند اما این بار شرایط فرق می کند و قطعا یکی باید پیروز میدان شود.

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال در لیگ برتر البته با استقبال سرد هواداران تبریزی مواجه شد و مشخص نیست این بار و در سرمای اول دیماه این شهر بازهم سکوهای ورزشگاه خالی خواهد ماند یا تبریزی ها به کمک تیمشان خواهند آمد تا با پیروزی برابر استقلال راهی دیدار فینال شود.

قلعه نویی که طبیعتا نمی خواهد برابر استقلال شکست بخورد در دیدار گذشته برای نخستین بار در فصل پانزدهم بود که روی نیمکت تراکتورسازی نشسته بود و شاید به خاطر فرصت اندکی که هدایت این تیم را برعهده گرفته بود نتوانست تاکتیک های مد نظرش را به اجرا درآورد اما حالا با گذشته چند هفته از حضورش در این تیم دیگر بهانه ای پذیرفته نیست.

از سویی دیگر پرویز مظلومی نیز که تیمش در آخرین هفته نیم فصل لیگ برتر صدرنشینی را از دست داد و حالا تیم دوم لیگ برتر است نمی خواهد به راحتی یک جام را از دست بدهد و به فینال نرسد. با این حال آبی های تهران قطعا بازی سختی در تبریز خواهند داشت.