مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: پوستر فیلم "خوب، بد، جلف" اولین ساخته سینمایی پیمان قاسمخانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  bb31b678e7f8ef3e9bcb413773eaa08f_M.jpg?t=1451127259]
اولین ساخته سینمایی پیمان قاسمخانی پوستر فیلم "خوب، بد، جلف" اولین ساخته سینمایی پیمان قاسمخانی

سی و یک نما-گرچه مسلما این پوستر به عنوان دست گرمی و یا شاید بازار گرمی از سوی پیمان قاسمخانی و دیگر خوب ،بد،جلفی ها در فضای مجازی قرار گرفته و شاید شوخی دیگریاز این طناز منحصر به فرد باشد در حد حضور آلن دلون در این پروژه اما برای آشنائی با فضای فیلم دیدنی است.

اولین تجربه کارگردانی پیمان قاسمخانی که در ابتدا "پژمان" نام داشت با نام "پلیس بازی" پروانه ساخت گرفت و سرانجام پوستر فیلم با عنوان "خوب، بد، جلف" منتشر شد.

به گزارش سی و یک نما؛ در اولین سکانس فیلم "خوب، بد، جلف" پژمان جمشیدی و علی اوجی در خیابان پاسداران تهران مقابل دوربین رفتند.

در این فیلم سام درخشانی در نقش مدیر برنامه‌های قبلی پژمان جمشیدی بازیگر معروفی شده است. بهروز رهبری فرد، رقیب او در فیلم اصغر فرهادی بازی کرده و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را گرفته است. پژمان جمشیدی اما در چند فیلم ضعیف بازی کرده و امیدوار به اتفاق خوبی در مسیر کاری‌اش است.

"خوب، بد، جلف" را پیمان‌ قاسم‌خانی کارگردانی می‌کند که قطعاً به سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، پژمان جمشیدی فوتبالیست بازنشسته پرسپولیس و تیم ملی، پس از بازی در یک سریال پرطرفدار تلویزیونی به شهرتی عظیم دست می‌یابد و سیل پیشنهادات سینمایی و تلویزیونی به سویش می‌آید. پژمان، سرمست از این اتفاق آینده درخشانی پیش رویش می‌بیند اما...