مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: طراحی وب سایت یا طراحی سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طراحی وب سایت یا طراحی سایت
Web Design

اینترنت دروازه ورود افراد و سازمان ها به بازارهای بزرگ جهانی است. امروزه هرگونه کسب و کاری که به منظور ارائه محصولات ( کالا ها، خدمات و ایده ها ) شکل می گیرد،بنا به دلایل متعدد ناگزیر به استفاده از اینترنت برای گسترش و توسعه فعالیت خود می باشد.
نخستین گام در جهت ورود به بازار تجارت الکترونیک، طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه اینترنتی (وب سایت) انحصاری است که معرف حضور شما در این عرصه به سایرین خواهد بود.
این روزها گرایش استفاده از وب سایت و اینترنت به عنوان یک ابزار تشریفاتی جای خود را به استفاده کاملا کاربردی از این ابزار در همه زمینه ها داده است . رشد عجیب این گرایش تا جایی پیش رفته ، که وب سایت یک مجموعه را مهمترین رسانه و سخنگوی آن مجموعه می دانیم ایجاد یک وب سایت کارآمد در کسب و کار مورد نظر شما دارای اهمیت های فراوان است.
مزایا و دلایل طراحی وب سایت
شما با کلیک برروی آیکون + با مزایا و دلایل طراحی وب سایت آشنا می شوید



چرا طراحی وب سایت با نوین مارکتینگ
متاسفانه با توجه به اینکه شاهد هستیم وب سایت های خوبی که طراحی می شوند و هزینه های بالایی نیز صرف آن می شود ولی به موفقیت نهایی نمی رسند و پس از مدتی رها شده یا به فروش می رسند و عملا تبدیل به پروژهای شکست خورده می شوند.
علت این امر چیست ؟ در ابتدا باید دید چه انتظاراتی از یک وب سایت داریم و چه اهدافی را پیش رو داریم ؟
معمولا از مهمترین اهداف مشترک وب سایت ها کسب درصد بالایی از مخاطبین خود می باشد تا از این طریق بتوانند محصولات / خدمات یا اطلاعات خود را عرضه کنند. به صورت تیتر وار چند نکته مهم را در این قسمت بیان می کنیم :
قبل از طراحی وب سایت تمام اهداف و خدمات آن باید بررسی شود تا نسبت به آن برنامه ریزی لازم جهت ظاهر سایت و همچنین کد نویسی آن اقدام شود.
سیستم مناسبی را با توجه به زمینه فعالیت وب سایت برای اجرای کدنویسی باید انتخاب کرد.
در کدنویسی و چیدمان موارد وب سایت کلیه اصول دیجیتال مارکتینگ باید رعایت شود. و همچنین کلیه قوانین موتورهای جستجو مخصوصا گوگل.
سیستم مدیریت محتوای وب سایت باید به گونه ای باشد که تا جای ممکن مدیرسایت قادر به تغییرات عمده وب سایت باشد.
و در نهایت مهمترین نکته مدیریت و پشتیبانی وب سایت می باشد چرا که اجرای درست اهداف و سرمایه گزاری هدفمند و همچنین برخوردار بودن از تیم پشتیبانی قوی موفقیت نهایی را می تواند برای یک وب سایت به همراه داشته باشد.
تیم ما با در نظر داشتن این نکات و همچنین تجربه ۸ ساله در حوزه بازاریابی در اینترنت قادر است شما را در رساندن اهدافتان یاری کند و مشاوره ای درست را به شما بدهد

مشاوره با کارشناسان ما را به رایگان تجربه کنید
22323171 - 021 ✆

منبع :طراحی سایت