مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: چگونه سفارش دهیم برای چاپ کاتالوگ؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شما عزیزان می توانید علاوه بر ارسال فایل به وسیله پست، پیک، باربری و یا مراجعه حضوری سفارشات چاپی خود را بوسیله ارسال ایمیل جهت چاپ بفرستید که نحوه ارسال سافرشات را می توانید با مراجعه به منوی (نحوه ارسال اینترنتی سفارشات) در منوی سمت راست مشاهده نمایید و فرم موجود را همراه با فایل سفارش تکمیل و ارسال نمایید و پس از اطمینان از ارسال کامل فایلها تا یکساعت بعد از ارسال فایل با شماره های دفتر جهت برآورد هزینه و یا کنترل سفارش تماس حاصل فرمایید.
لطفا برای واریز مبلغ کارهای چاپی خود از شماره حساب های موجود در قسمت (اطلاعات حسابهای نقش هنر) استفاده نمایید.شایان ذکر است که سفارشاتی که هماهنگی و برآورد قیمت در انها صورت نگرفته باشد ترتیب اثر داده نمی شود. و هیچ مسئولیتی در قبال انجام سفارش شما پذیرفته نخواهد شد و انجام سفارش فقط منوط به واریز وجه آن می باشد.


» نکات قابل توجه در طراحی ؟
1- سایز استاندارد کارت ویزیت 8.5x4.8 و کارت های لمینت مات و براق 9x6 می باشد.
2- رزولیشن با Dpi آن باید 300 باشد.
3- کلیه نوشته های ریز حتما باید تک رنگ باید.
4- فرمت رنگی را حتما CMYK تعریف کنید.
5- فایل هایی را که در نرم افزار فتوشاپ طراحی نموده اید به صورت 8bit ذخیره نمایید.
6- حداقل 3 میلیمتر از هر طرف در کارت های معمولی و 5 میلیمتر در کارت های لمینت مات، براق و تراکت ها به عنوان فاصله برش لحاظ نمایید.


» چگونه فایل خود را ارسال نماییم ؟
جهت ارسال طرح انواع سفارشات چاپی با مراجعه به قسمت نحوه ارسال اینترنتی سفارشات با استفاده از ایمیل های موجود در آن قسمت فایل خود را ارسال نمایید.
لطفا جهت ارسال کارت ویزیت و یا فرم های شیت عمومی، حتما فایل ارسالی را به نام خود جنس سفارش نامگذاری نمایید و 1 رو بودن و یا دورو بودن آن را نیز مشخص نموده و علاوه بر آن به صورت 1-1 و 2-1 مشخص نمایید. (لطفا به مثال زیر توجه فرمایید)
به عنوان مثال کارت 2 رو با روکش سلفون مات را به صورت ((سلفون مات 2 رو 1-1) و (سلفون مات 2 رو 2-1)) مشخص نمایید.

» مشخصات فایل ارسالی چگونه باشد ؟
فایل ارسالی باید بصورت فرمت های عکس jpg,gif,bmp,jpeg باشد.
اگر تعداد فایل های شما زیاد می باشد می توانید آنها را بصورت فشرده با فرمت های Zip و Rar تبدیل کنید و بعد ارسال نمایید.
اگر از حالت فشرده استفاده نمیکنید و تعداد فایل شما نیز بیش از یک عدد می باشد می توانید فایل های خود را بصورت جداگانه در چند ایمیل ارسال نمایید.


» فایل فشرده چیست ؟
این فایل به این صورت می باشد که مثلا عکس های خود را داخل یک پوشه قرار می دهید و بعد با نرم افزار های Winzip یا Winrar پوشه را فشرده میکنید تا حجم آن کم شود و بتوانید چند فایل را نیز ارسال نمایید.


» چگونه وجه را به حساب چاپخانه واریز نماییم ؟
شما می توانید از طریق شماره حساب های موجود در قسمت اطلاعات حسابهای نقش هنر وجه مورد نظر را واریز نمایید.

منبع: چاپ کاتالوگ