مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: چگون زمان خود را مدیریت کنیم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیاییم کارهای مهم تر را اول انجام دهیم سعی کنید هر روز دو یا سه کار بسیار مهمی را که حتماً باید انجام شوند، تعیین کرده و الویت خود را انجام آنها بگذارید؛همیشه برای انجام کارهای روزانه اید داشته باشید یرا بدون داشتن ایده هیچ برنامه ای نخواهید داشت و در نتیجه هیچ کاری نیز انجام نخواهید داد هر روز ده الی پانزده دقیقه را قبل از شروع کار اختصاص دهید به اینکه چه کاری را باید امروز انجام دهید.نه گفتن را یادبگیریدهیچ گاه کارهای خود را به تاخیر نیندازید به قول معروف کار امروز را به فردانیندازید همین تاخیر در کارها به شدت برنامه های شما را بهم می ریزد.مطمئناً اگر به موقع شروع به انجام کاری کنید، خیلی بهتر آن را به سرانجام می رسانید و استرس کم تری خواهید داشت. به خاطر داشته باشید انجام هیچ کاری مشکل نخواهد بود، اگر و تنها اگر مصمم به انجام آن باشید.
یادتان باشد اسیر جزئیات نشوید چون انها شما راز چیزهای مهم باز می دارند و درواقع باعث کج روی شما خواهند شد