مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: آموزش انتخاب کلمات کلیدی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سئو سایت خود را در کدامیک از واژه*های کلیدی بهینه کنید؟، نقش گزینش واژه*های کلیدی متناسب با طراحی سایتتان در بهینه سازی سایت چیست؟، واژه*های کلیدی متناسب با طراحی سایتتان چه اثری در بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان بر مبنای موتورهای جستجو دارد؟، در این نوشته سعی می*کنیم به این سوالات جوابی مناسب بدهیم.


نقش واژه*های کلیدی


اگر بنا باشد یک اصطلاح خاص را به منزله علت عمده پیشرفت اینترنت در سالهای شناسایی کنیم بی*گمان آن اصطلاح، «واژه*های کلیدی» می*باشد. واژه*های کلیدی، واژه*هایی می*باشند که ما برای پیدا کردن کالا*ها، خدمات، و جستجوی پرسش*هایمان، در موتورهای جستجو آن*ها را سرچ می*نماییم.


در گزینش واژه*های کلیدی به منظور سئو دقت کنید


مناسب*تر آن است که قبل از گزینش واژه*های کلیدی کسب و کارتان به منظور سئو ی سایت خود، نخست تحقیقی در باره جامعه آماری مشتری*های احتمالیتان انجام بدهید، نیاز سنجی نمایید و بعد واژه*های کلیدی متناسب با طراحی سایتتان را انتخاب نمایید. با این رویکرد شما نه به سراغ واژه*های کلی و جامع می*روید و نه واژه نامناسبی را انتخاب می*کنید بلکه واژه کلیدی را برای طراحی سایتتان انتخاب می*کنید که به صورت روشن و صریح مربوط به فعالیت و کسب و کار شما باشد.


یکی از کلیدی ترین ابزار در آموزش انتخاب کلمات کلیدی به آموزش Google AdWords می باشد.



[تصویر:  Best-Keywords-to-Target-in-Your-SEO-Strategy.jpg]


به کارگیری از ابزار Google AdWords


یکی از شیوه*های پیدا کردن واژه*های کلیدی متناسب با سئو سایت خودتان، به کارگیری از امکانات متفاوت نظیر Google AdWords می*باشد. با بهره گرفتن از این امکان بسیار مفید شما قادرید داده*های سودمندی در زمینه واژه*های کلیدی از جمله میزان متوسط سرچ ماهانه آن*ها، میزان سرچ آن*ها به تفکیک هر ماه و تعداد زیادی کلمات کلیدی شبیه به آنکه بوسیله استفاده کننده*ها جستجو می*شوند، کسب کنید.


انتخاب واژه*هایی که به موازات محتوای سایت شما پیش روند


یکی از شاخصه*های عمده گزینش واژه*های کلیدی متناسب سئو سایت خودتان به منظور سئو و بهینه سازی سایت، گزینش واژه*هایی می*باشد که به موازات استراتژی کلی محتوای وب سایت پیش برود.
علاوه بر واژه کلیدی برروی انتخاب عبارت*های کلیدی متناسب با سئو سایت نیز تمرکز کنید.
اکثر مدیران بیشتر تمرکزشان را برروی انتخاب واژه کلیدی به منظور سئو کردن وب سایتشان می*گذارند. اما باید توجه کنند که یک عبارت کلیدی مناسب نیز می*تواند آمار بازدید سودمندی را نصیب سایتتان کند و مشتری*های زیادی را به سمت سایتتان جذب نماید.
در ضمن برای بهینه کردن این عبارات به مراتب هزینه و زمان کمتری را نیاز دارید و به این ترتیب پروسه تبلیغات در گوگل شما با سرعت بیشتری پیش می*رود.