مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تائید ضد آب بودن و استفاده از شیار کارت حافظه در گلکسی اس 7 و S7 Edge
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تقریبا می توان با قطعیت گفت که مدل های جدید از سری کهکشانی های سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج احتمالا در 21 فوریه و در بازه زمانی نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهند شد. تا اینجا اطلاعات پراکنده ای از این دستگاه منتشر شده و می دانیم که سامسونگ از دو مدل پردازنده (Exynos و اسنپ دراگون) برای این دستگاه ها استفاده خواهد کرد و همچنین اینکه اندازه نمایشگرهای این مدل ها با یکدیگر متفاوت هستند. اما امروز خبرهای بسیار هیجان انگیز دیگری نیز درباره این دستگاه ها منتشر شده اند که نشان دهنده تلاش سامسونگ به دوران خوش گذشته هستند.

اجازه بدهید موارد منتشر شده را از ابتدا مرور کنیم. در فوریه تنها دو مدل از سری گلکسی اس 7 رونمایی خواهند شد که عبارت اند از Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge که به ترتیب دارای نمایشگر 5.1 اینچی و 5.5 اینچی خمیده خواهند بود. هر دوی این نمایشگرها از نوع Super AMOLED بوده و احتمالا در رده QHD قرار می گیرند. اما یکی از نکات جدیدی که درباره سری اس 7 منتشر شده معرفی قابلیت جدیدی به نام Always-on Display است که باعث افزایش طول عمر باتری خواهد شد و به وسیله آن کاربران می توانند بدون روشن کردن صفحه نمایش به اطلاعاتی از قبیل نوتیفیکشن ها دسترسی داشته باشند. این قابلیت با این توضحیات بسیار شبیه چیزی است که قبلا موتورولا با عنوان Active Display از آن استفاده کرده بود. همچنین آخرین دستگاه های گوگل نیز از قابلیت مشابهی با نام Ambient Display بهره می برند.

گلکسی اس 7 و S7 Edge هر دو دارای گواهینامه IP67 خواهند بود که آنها را در برابر آب و گرد و خاک مقاوم می کند. این قابلیت در S5 وجود داشت و بعد تر در S6 کنار گذاشته شده بود. دیگر ویژگی شاخصی که به گلکسی اس 7 و برادر بزرگترش باز خواهد گشت هم قابلیت استفاده از کارت حافظه microSD است که مطمئنا مورد توجه طیف گسترده ای از کاربران قرار خواهد گرفت. 4 گیگابایت حافظه RAM، پردازنده های اسنپ دراگون 820 و Exynos 8890 و 32 گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه از دیگر مشخصات کهکشانی های جدید سامسونگ خواهند بود. یکی از موارد مورد بحث دیگر درباره مدل های جدید سامسونگ دوربین آنها بوده است. ظاهرا تائید شده است که S7 دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با سنسورهای بزرگتر است تا کیفیت بهتری نسبت به گلکسی اس 6 در نور محیطی کمتر داشته باشد. به علاوه سامسونگ باتری این مدل ها را نیز ارتقا داده و S7 دارای باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت و در مدل S7 Edge دارای باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت می باشند.




[url= تلفن]404 - مجموعه پیدا نشد سانترال[/url]