مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: صدور گواهینامه SFBBغذای سالم‌تر، کسب و کار بهتر (Safer Food, Better Business) توسط IC
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تهیه مواد غذایی سالم یکی از وظایف اولیه تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنایع غذایی است. بدیهی است مشتریان نیز تمایل دارند از سلامت مـواد غذايي خود مطمئن شوند.

گواهینامه SFBB در این راستا و مطابق با الزامات مورد نیاز براساس روش های مبتنی بر HACCP تهیه شده است. این گواهینامه ابتدا در سراسر انگلستان برای کمک به کسب و کار کوچک و خرده فروشی به اجرا درآمد و با توجه به کارایی آن در سایر نقاط نیز قابل اجراست.

گواهینامه SFBB سـلامت مواد غذايـي تهـيه شده را بویژه از نظر نگهداری پس از تولید در سردخانه یا محل مناسب تایید و نشان می دهد مدیریت مجموعه اصول بهداشتی و سلامت مواد غذایی را رعایت نموده است.

علاوه بر تایید بهداشت ماده غذایی، بر رعایت بهداشت کارکنان و مشارکت پرسنل دخیل درتولید ماده غذایی نیز صحه می گذارد.

دستورالعمل‌های SFBB در رستوران‌ها، کافه‌ها، کیترینگ‌ها و حتی کسب و کارهای کوچک پذیرایی مطابق با مقررات بهداشت مواد غذایی قابل اجراست.

تولیدکنندگان‌ مواد غذایی ویژه مدارس و مهدکودکها نیز می‌توانند با رعایت این قوانین، مدارس و اولیاء کودکان را از صحت سالم بودن مواد تغذیه‌ای مطمئن سازند.

شرکت ICS آمادگی دارد نسبت به ارزیابی و صدور گواهینامه SFBB اقدام نماید. در صورت نیاز با دفتر این شرکت در تهران با شماره های 22200500 سرکار خانم شرفیه تماس حاصل نمایید.

منبع : ایزو