مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: موارد استفاده گیت فروشگاهی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
موارد استفاده گیت فروشگاهی : گیت فروشگاهی (دزدگیر فروشگاهی) نوعی تکنولوژی برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه ها می باشد. تگ های گیت فروشگاهی (دزدگیر پوشاک) به لباس یا کالاهای مربوط وصل شده و در صورت عبور از میان دزدگیر فروشگاه باعث به صدا در آمدن آژیر آن می گردد. گیت های فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) در دو نوع فرکانس رادیویی (AM) و فرکانس آکوستو مغناطیس (AM) موجود می باشند. از دیگر ملزومات دزدگیر فروشگاهی (گیت) تگ ها می باشند که به محصولات مورد سرقت نصب شده و از خروج آنها از فروشگاه جلوگیری می کنند.
لیبل های امنیتی گیت فروشگاهی ، نمونه دیگری از تگها می باشند با این تفاوت که به صورت برچسب هستند و یکبار مصرف می باشند. برای جدا کردن تگهای گیت فروشگاهی( دزدگیر پوشاک ) از کالاها، از مگنت یا جداکننده و برای غیر فعال کردن لیبل ها نیز از دستگاه خنثی کننده استفاده می شود.

[تصویر:  gate.jpg]

انواع گیت های فروشگاهی(دزدگیر لباس) عبارتند از:
1- مغناطیس هارمونیک یکی از معروفترین ها می باشد.
2- آکوستو مغناطیس
3- رادیو فرکانس
4- مایکرو ویو
5- سیستم های نظارت تصویری

تگ های گیت فروشگاهی (دزدگیر لباس) EM
این تگ ها از نوار های فلزی با مواد فرومغناطیسی تشکیل شده اند. نحوه عملکرد گیت های فروشگاهی (گیت فروشگاهی) از مجموع یا تفاوت سیگنال های تولید شده توسط جواب مغناطیسی غیر خطی بدست می آیند.

گیت های فروشگاهی آکوستو مغناطیس (AM) نوع دیگری از سیستم های دزدگیر لباس با فرکانس 58 کیلوهرتز می باشند.
برچسب های امنیتی این سیستم برجسته بوده و مصرف آن برای کتاب فروشی چندان مناتسب نیست.
این لیبل ها در مواردی همانند فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها پر کاربرد تر است.
لیبل ها امنیتی گیت های فروشگاهی (دزدگیر فروشگاهی) از دو نوار با جنسهای فرو مغناطیس فلزی آمورف و فلز مغناطیسی نیمه سخت تشکیل شده است.
دزدگیر لباس (دزدگیر پوشاک) RF یا همان رادیو فرکانس نوع دیگری از سیستم های گیت فروشگاهی بوده که از فرکانس 1.75 مگا هرتز تا 10.2 مگا هرتز موجود است. شایان ذکر است متداولترین و پر کاربردترین فرکانس آن، فرکانس 8.2 می باشد.
عمومی ترین برچسب دزدگیر فروشگاهی (گیت فروشگاهی) لیبل های RF و AM می باشند که بسته به صنف کاری مورد نظر اشخاص مورد استفاده قرار می گیرد.
گیت فروشگاهی ( دزدگیر فروشگاهی ) جزء مجموعه عواملی است که باعث کاهش دزدی و سرقت از فروشگاه ها می گردد.