مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: نگار فروزنده از رازهای زیبایش میگوید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نگار فروزنده یکی از بازیگرانی است که در سینما و تلویزیون به وسواس در مراقبت از پوست خود مشهور است. این بازیگرباسابقه سینما و تلویزیون مثل همه بازیگران زن، با مشکلات طبیعی و همیشگی این شغل دست به گریبان است. مشکلاتی مثل بی*خوابی*ها، استفاده گریمورها از مواد گریم ارزان و نه*چندان استاندارد، پاک کردن گریم با دستمال*هایی که به پوست *آسیب می*رساند و... تازه این در شرایطی است که فروزنده هم مثل همه بازیگران زن، بخش مهمی از آینده کاری خود را تحت تاثیر شرایط صورتش می*بیند. در این باره، سعی کردیم گفت*وگویی کوتاه با او داشته باشیم و از تجربیاتش در حفظ شرایط نرمال پوست سؤال کنیم.


کار خوب را به خاطر مراقبت از پوستم از دست نمی*دهم!

من واقعا به این مسئله اعتقاد دارم که بازیگران به خاطر عوامل مختلفی مثل گریم های سنگین در ساعت*های طولانی، نورهای مصنوعی، استرس، بی*خوابی و... پوست شان بیشتر از افراد عادی در معرض آسیب قرار دارد. متاسفانه خودم هم شخصا این آسیب ها را لمس و تجربه کرده*ام.

من سعی می*کنم با این شرایط سخت، حداکثر نگهداری و مراقبت را از پوستم انجام داده و از کرم های بهداشتی مرطوب*کننده و آب*رسان و... استفاده بکنم. همینطور سعی می کنم با توافق گریمورها، بخشی از لوازم گریم را خودم ببرم و از وسایل شخصی خودم که مرغوب تر است، استفاده شود. البته اگر گریمور نپذیرد، به هیچ وجه چک و چانه نمی زنم؛ چون به هر حال این حرفه تخصصی آنهاست و دانش و تجربه کافی را در این زمینه دارند.


* فاصله بین کارها خیلی مهم است ولی...

شاید یکی از راه هایی که بتوان جلوی آسیب پوست را گرفت، فاصله انداختن بین کارها و استراحت دادن به پوست است. ولی صادقانه بگویم، من هیچ*وقت کار خوب را به خاطر مراقبت بیشتر از پوستم از دست نمی دهم! کار خوب هرچقدر هم پشت سر هم بِهِم پیشنهاد بشود، انجام می دهم و فقط در یک صورت بیکار می مانم که کار خوبی نباشد. البته می شود از طریق تغذیه سالم، ورزش و خواب کافی به شادابی و طراوت پوست در دوران پرکاری کمک کرد. اما واقعیت را بگویم من مدت*هاست که هیچ کدام از این کارها را انجام نمی دهم. چون بسیار گرفتار هستم و سرم خیلی شلوغ است. مثلا مدت هاست به پزشک متخصص پوست مراجعه نکرده*ام. چرا؟ چون با این همه گرفتاری و خستگی و در این شهر شلوغ با هوای آلوده و ترافیک و... واقعا اعصاب دکتر رفتن را ندارم!


این روزها متخصصین پوست بیشتر دنبال تزریق و... هستند!

ضمنا این روزها اکثر متخصصان پوست، از حرفه اصلی شان دور شده*اند و بیشتر درگیر کارهای زیبایی هستند؛ کارهایی مثل تزریق، کشیدن پوست و...! تازه این جدا از کاری است که سالن های زیبایی و کلینيک های پوست (که متاسفانه این روزها هم مثل قارچ در حال تکثیر هستند) انجام می دهند. قبلا مراکز و سالن هایی که خدمات زیبایی و بهداشت پوست را انجام می دادند، محدود و معتبر و شناخته شده بودند؛ اما حالا هر کسی که یک اتاق را تبدیل به سالن کرده، یک بخش خدمات پوست هم گذاشته! بنابراین من به این جور جاها هم نمی*روم.