مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: آشنایی با 10روش انجام لیفت صورت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با بالا رفتن سن افراد، پوست صورت آن ها استحکام و قابلیت ارتجاعی خود را به دلیل کاهش قدرت عضلات از دست خواهد داد و در اغلب موارد این موضوع باعث ایجاد چروک در پیشانی ، ابروها و فرو رفتگی گونه خواهد شد و چروک های نسبتا زیادی بر روی پوست ایجاد می شود. در این لحظه احساس پیری و نا امیدی به سراغ افراد می آید. ما در ادامه این مطلب این احساس ناخوشایند را از شما دور خواهیم کرد و در مورد این که چگونه با لیفت صورت (lifting) می توانید شادابی و جوانی خود را دوباره به دست بیاورید ، صحبت خواهیم کرد و ده روش لیفت صورت را به شما معرفی معرفی خواهیم کرد.


زنان و مردان در سنین ۴۰ سالگی الی ۵۰ سالگی با این تغییرات ناخوشایند ( چروک ها و افتادگی پوست ) مواجه می گردند. اما اغلب افراد به دلیل ترس از عوارض و مشکلات ناشی از عمل های جراحی ، روش هایی را که به عمل جراحی منتهی می شود را انتخاب نمی کنند.

روش های دیگری مثل لیفت برای حل اینگونه از مشکلات وجود دارند، این روش ها در حقیقت تکنیک هایی می باشند که دارای کمترین سطح تهاجمی بوده و می توانند با اهداف زیبایی یا بازیابی جوانی و ظاهر طبیعی فرد برای لیفت صورت، پیشانی، ابروها، گونه ها و یا حتی فک مورد استفاده قرار بگیرند.

درست است که ایجاد چروک و مسائل مربوط به آن موضوعی طبیعی می باشد، اما غیر قابل درمان نخواهد بود. شما می توانید با استفاده از روش هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، این مشکل را تا حد ممکن درمان کنید و چروک های ظاهر شده بر روی پوست خود را کاهش دهید.


لیفت صورت و لیفت پیشانی مایع

لیفت صورت و لیفت پیشانی مایع یکی از رایج ترین روش های شاداب سازی پوست بدون نیاز به عمل جراحی می باشد که در بازیابی ظاهر پوست بسیار تاثیرگذار می باشد. در روش لیفت صورت مایع از مواد طبیعی قابل تزریق پر کننده جهت لیف ملایم و کشیدن پوست صورت و کاهش چین و چروک و ناهمواری های پوست استفاده می کنند.

نتایج حاصل از این روش دستیابی به یک پوستی طبیعی و شاداب بدون نیاز به دوره ریکاوری و خطرات مربوط به جراحی های سنتی می باشد. افزون بر این از این روش برای پر کردن بافت نرم از بین رفته پوست ( به دلیل افزایش سن ) استفاده می گردد. این روش بگونه ای است که با اختصاص ۴۰ دقیقه زمان برای آن ، شما قادر خواهید بود ظاهر خسته و مرده پوست خود را تغییر داده و پوست خود را به پوستی جوان و شاداب تبدیل نمایید.

لیفت صورت : روش پرسیژن تی اکس

پرسیژن تی اکس یک روش درمانی و جدید برای کاهش مشکلاتی پوستی در نواحی صورت و گردن می باشد که بطور تقریبی 80% نتایج لیفت صورت را با هزینه مناسب به همراه داشته است.

این روش جدید ترین روش مطرح شده جهت لیفت صورت بدون جراحی می باشد که در آن از لیزر برای درمان نواحی کوچکتر نظیر نیمه پایین صورت و گردن استفاده می گردد. در این روش با لیزر می توان لایه های چربی را برداشته و بافت پوست را سفت نمود.

این روش درمانی لیفتینگ برای بیمارانی بسیار مناسب خواهد بود که به دنبال حذف چربی در نواحی گردن، فک یا غبغب خود می باشند. در این روش در پوست ، تجدید ساختار انجام می گیرد و فرآیند رشد و ترشح کلاژن آن شبیه سازی می گردد که در نتیجه پوست ضخیم تر، سفت تر و پر تر خواهد شد. با استفاده از این روش می توانید شاهد بدست آوردن نتایج ذیل باشید

تیز کردن خط فک در نواحی پایین صورت
بازیابی طراوت و شادابی پوست صورت و همین طور گردن
جوان تر، شاداب تر و با طراوت تر گشتن ظاهر شما از نظر سایرین
کاهش علائم پیری و معکوس کردن آن در نواحی پایین صورت و گردن
سفت کردن پوست آویزان و یا شل شده
رفع چین و چروک پوست
از بین رفتن غبغب

با توجه به ای نکه زمان درمان بستگی به حجم نواحی تحت درمان خواهد داشت، اغلب این روش درمانی به یک ساعت زمان نیازمند می باشد. بیماران می توانند به فعالیت های روتین و عادی خود در طول ۱ الی ۳ روز پس از درمان ادامه دهند. نتایج حاصل از این عمل پس از ۴ هفته نمایان خواهد شد و این بهبود وضعیت برای چهار الی شش ماه ادامه خواهد داشت.


لیفت صورت : روش درمافیرم

درمافیرم یک نوع روش تزریق بوتاکس می باشد که برای لیفت صورت و گردن استفاده می گردد. این روش یک شیوه جدید و ابتکاری برای تزریق بوتاکس با استفاده از میکرو دیلوشن جهت بهبود وضعیت پوست و سفت شدن آن می باشد که در آن همه اجزای صورت دست نخورده باقی خواهند ماند. استفاده از این روش می تواند برای شما پوست سفت تر و کشیده تر در ناحیه صورت، گونه ها، پیشانی و گردن به ارمغان بیاورد. افزون بر این می توان از این روش به همراه پر کننده های سنتی و همین طور تزریق استاندارد بوتاکس جهت پر کردن صورت و کشیدن پوست استفاده نمود.


لیفت صورت ، لیفت پیشانی و ابرو با بوتاکس

بوتاکس یکی از رایج ترین روش های غیر جراحی جایگزین برای لیفت ابرو و پیشانی می باشد. لیفت ابروی بوتاکس می تواند ناحیه ابرو را بالا کشیده و شکل بدهد. همچنین با استفاده از این روش می توانید شاهد حذف یا کاهش ، ورم های پوستی ، چروک های پیشانی، خطوط زیر چشم و همه چین و چروک هایی باشید که ظاهر فرد را خسته و ناراحت نشان می دهند.

نتایج حاصل از این روش می تواند ظاهر شما را شاداب و جوان نشان دهد، بدون اینکه نیازی به دوره ریکاوری داشته باید و همچنین عاری از عوارض و همین طور خطرات جانبی مربوط به عمل جراحی می باشد.


لیفت صورت : روش مزولیفت

مزولیفت که به عنوان مزوتراپی نیز آن را می شناسند، نوعی از روش درمانی می باشد که در آن از تزریق های میکرو بر روی صورت استفاده می گردد و بدون درد خواهد بود. این تزریق ها پوست را هیدراته کرده و بدین ترتیب تولید کلاژن و الاستین جهت جوان سازی ظاهر پوست با حداقل دوره ریکاوری و بهبود بصورت شبیه سازی انجام خواهد شد. در این حالت یک مجموعه از هشت درمان پایه اغلب برای بیمار مورد نیاز می باشد و این درمان ها با اقدامات بعدی نگهدارنده برای هر دو الی سه ماه همراه خواهند بود.


لیفت صورت : لیفت پیشانی با آندوسکوپیک

روش لیفت پیشانی با آندوسکوپیک بسیار رایج و متداول می باشد. این روش نیازمند پنج برش مخفی کوچک در نواحی رویش مو می باشد که هیچ جراحت آشکاری از آن پس از عمل باقی نخواهد ماند.

این روش درمانی می تواند هر چیزی که بین خط مو تا ابروها وجود دارد را بالا بکشد. بر طبق تحقیقات انجام شده در مجله ی پزشکی رایان درمان ؛ این روش کل پیشانی فرد را کشیده و هموار می کند، همچنین کل نواحی بالای صورت را شاداب تر و جوان تر خواهد کرد.

حتی با استفاده از این روش می توان ظاهر ابرو و تقارن آن را اصلاح نمود. البته در انتهای این روش درمانی بیمار با مقداری کبودی و ورم مواجه می گردد که پس از دوران نقاهت از بین خواهد رفت. در اغلب موارد بیمار پس از حدود ۲ هفته احساس راحتی و بهبودی می کند و به آسانی می تواند به امور عادی روزمره خود مشغول شود.
لیفت صورت : روش لیفت نیمرخ

لیفت نیمرخ یک روش ایده آل برای لیفت صورت، لیفت پیشانی و همین طور لیفت گردن برای افرادی می باشد که به دنبال بازیابی ظاهر شاداب تر و جوان تر می باشند. جهت استفاده از این روش درمانی تنها به بی هوشی موضعی نیاز خواهد بود.

لیفت صورت : روش لیزر لیپو

لیزر لیپو روشی می باشد که در آن از لیزر برای برداشتن چربی و ضخامت پوست صورت، گردن و فک استفاده می گردد. این روش ابتکاری از پرتو لیزر است و جهت برداشتن لایه های پوست صورت استفاده می شود و به همین دلیل دوره ریکاروی و اثرات جانبی آن در مقایسه با روش های سنتی کمتر می باشد. استفاده از این روش برای صاف کردن قسمت های ناهموار صورت همچون گردن، خط فک و همین طور نقاط مربوط به آن امکان پذیر می باشد.


لیفت صورت : روش رجوالیفت

رجوالیفت روشی است که توسط موسسه رجوالیفت معرفی گشته و با استفاده از آن می توانید شادابی و طراوت پوست را بازیابی نمایید. در این روش با استفاده ترکیبی از تزریق پر کننده های پوستی برای افزایش حجم و روش لیزر برای تجدید ساختار پوست و همین طور محکم و سفت کردن آن استفاده می گردد . بدین ترتیب می توان آسیب های وارد شده به علت تشعشعات نور آفتاب و یا سایر مشکلات احتمالی را بر طرف نمود.

این روش لیفت صورت بدون جراحی، سریع و ساده می باشد و با انجام آن بیمار با حداقل ناراحتی و دوره ریکاوری مواجه خواهد شد. نتایج حاصل از این روش به صورت باور نکردنی طبیعی می باشند و برای سال ها دوام خواهند داشت. اگر شما به دنبال استفاده از یک روش مناسب برای بازیابی حالت طبیعی پوست خود هستید، این روش برای شما بسیار مناسب و تاثیر گذار می باشد.

لیفت صورت : روش انتقال چربی (میکرو تزریق چربی)

روش انتقال چربی و یا میکرو تزریق چربی ، یک روش غیر جراحی می باشد که جهت بازیابی حجم پوست صورت با انتقال چربی از یک نقطه ی بدن به سایر نقاط مورد استفاده قرار می گیرد.



منبع : رایان درمان