مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: آرم معروف PLAY BOY پلی بوی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

متاسفانه به دلیل عدم آگاهی مردم از معنی آرم پلی‌بوی (خرگوش پلی‌بوی) استفاده از محصولات و ارم این کمپانی در كشور ما رو به افزایش است. و با توجه به آن كه استفاده از محصولات اين شركت، در سرتاسر جهان برای افراد زیر 18 سال ممنوع مي‌باشد،


[تصویر:  4wr4wt1c2eonsbbis70j.gif]


اما در ایران آرم اين شركت را به عنوان یک علامت فانتزی گاه بر روی بعضي از لباس‌ها و تی‌شرت‌هاي کودکان و نوجوانان دیده مي‌شود، و حتي مارك آن، به عنوان شركت سازنده، روي لباس‌ها و عطرهاي برخي فروشگاه‌ها نيز يافت مي‌گردد، و به تازگي برخي فروشگاه‌هاي فروش بدلجات و حتي طلا فروشي‌ها نيز اقدام به ساخت آرم اين شركت نموده‌اند، كه هم جاي تامل داشته و هم مراقبت مسئولين ذيربط را بيشتر مي‌طلبد.

پلی بوی نام يك مجله معروف آمریکایی است که ماهیانه در ده‌ها کشور، و به زبان‌های مختلف منتشر می‌شود و شامل مقالات سیاسی، اجتماعی، ورزشی، و مصاحبه‌هايي با اشخاص مهم دنیا است. اما اين همه ماجرا نيست، بلكه رسالت اصلی این مجله كه در قالب مقالات ذكر شده مطرح مي‌گردد، با ديدگاه مسایل بصورت صرفا جنسی است، و همواره بر روي جلد آن، تصاويري مستهجن از دختران و زنان كاملا برهنه به چاپ می رسد.

این مجله، که در جامعه آمریکا-كانادا، به مجله مردان شهرت دارد، به گرفتن مواضع شدید لیبرالي در مسایل مهم سیاسی آمريكا و جهان معروف است.

بنيانگذار اين مجله كه شخصي به نام "هيو هيپر" است، به جهت سخنراني‌هاي تندي كه در آن‌ها از آزادي‌هاي كامل جنسي به عنوان انقلاب جنسيت سخن مي‌گفت، به عنوان نماد جنسيت‌گرايي آمريكا معروف شد، و در پي آن در سال 1953 اقدام به انتشار يك مجله كاملا سكس‌گرا، كه همه مسائل جامعه، از قبيل سياست، ورزش، كار و ... را با ديد مسائل سكس، مطرح مي‌نمود، و بعدها با گسترش ايده خود به يك تراست جهاني، مجله پلي-بوي را به پلي بوي اينترپرايز تغيير داده و سلطه خود را به تمامي نشريات نوشتاري و صوتي تصويري گسترش داد.

وي در طول دهه پنجاه و شصت ميلادي، نبرد بزرگي را عليه ازدواج، و پيمان زناشوئي برپا كرد، كه چندي بعد، فمنيست‌هاي افراطي، بسياري از پزشكان طرفدار كنترل جمعيت، و حتي نظريه‌پردازان ماركسيست، در امريكا به اين نهضت پيوسته، و در مقياسي وسيع و گسترده كه با حمايت اين مجله كه حال به يكي از سياست‌گذاران آمريكا بدل شده بود، جنگي وسيع و همه جانبه را عليه ازدواج به راه انداختند.

[تصویر:  4wr4wt1c2eonsbbis70j.gif]
در سال 1972 يك جامعه‌شناس فمینیست افراطي، به نام "جسی برنارد"، ادعا كرد كه ازدواج براي يك مرد سلامتي، تندرستي، اعتبار، و آرامش‌هاي روحي-رواني بوجود مي‌اورد، در حالي كه همين مسئله براي يك زن بر عكس بوده و علاوه بر محدوديت‌هاي اجتماعي، افسردگي و بيماري‌هاي روحي-رواني را شامل مي‌شود.

و هرگاه مقاله‌اي از "جسي برنارد" منتشر مي‌شد، آمار طلاق بصورت تصاعدي بالا مي‌رفت،

و اين شخص انقلابي را كه "هيو" برپا كرده بود با شعار "ازدواج تعهدي نه براي همه عمر، انتخابي پيوسته آزاد" رهبري كرد، تا آنجا كه حتي امروزه در كالج‌ها به دانشجويان خود مي‌آموزند كه ازدواج اثري نامطلوب بر روان زن خواهد گذاشت، ادامه پيدا كرد.

مبارزان گروه‌هاي فمنيست تا آنجا بالا گرفت كه در سال 1999 ديوان عالي كانادا، اعلام كرد: قوانینی که ازدواج را مورد حمایت قرار می‌دهند تبعیض‌آمیز مي‌باشند، زيرا مزایای یکسانی را به زوج‌های همجنس‌گرا ارائه نمی‌دهند.

پلي‌بوي كه حالا به عنوان مكتبي نوظهور در جهان مطرح شده، با هدف تخريب خانواده و آزادي بي‌قيد و شرط زنان و مردان در روابط خود، يكي از مخرب‌ترين اثرات خود را در جوامع آزاديخواه(!!!) بر جا گذاشت، اندیشه‌اي كه برای فروپاشی نهاد خانواده مطرح شد، حال آثار مخوف خود را در همين جوامع نشان مي‌دهد، و بستر خانواده‌ها و انگیزه جوانان برای ازدواج، كه چیزی نبود جز آزادسازی کامل جنسی، انسانیت انسان‌ها را در منجلابي فرو برده كه با هر دست و پا زدن، فقط مدت زمان خفگي را تسريع مي‌كند

بر مبنای تفكر مکتب پلی‌بوی‌ايسم، زنان حق دارند از جسم خود، به هر نحو که می‌خواهند، بدون عواقب آن، (حتي با داشتن همسر و فرزند)، استفاده کنند، و كسي هم حق اعتراض بر آنان نخواهد داشت، زيرا كه محكوم به تحجر و عوام‌زدگي خواهد شد، و آنچه را كه خداوند براي همه مخلوقات خود، و به شكلي آرماني و مقدس قرار داد، به عنوان صرفا يك سرگرمي، و يا از آزادي‌هاي فردي، به لجن كشيده شد.

اين مجله كه حال مي‌توان آن را سازماني مخوف و شيطاني نام نهاد، براي ترويج و تشويق به فحشا، پول‌هاي گزافي خرج مي‌كند،

به عنوان مثال به زني كه حاضر شود تصوير عريان خود را روي جلد مجله قرار دهد، مبلغ 65000 دلار پرداخت مي‌كند، و طبعا اگر اين شخص از زنان و دختران معروف و هنرپيشگان يا خوانندگان باشد، مبلغ آن به مراتب بالاتر خواهد بود، بطور مثال افراد معروفي كه به جهت وسوسه دريافت اين مبالغ حاضر با اين كار شده‌اند مي‌توان از "مادونا" خواننده و هنرپيشه، "ايمي گاف" دونده و عضو تيم پرش ارتفاع، "آنا نيكول اسميت" هنرپيشه معروف سينما و تلويزيون، "پتي ديويس" دختر رونالد ريگان رئيس جمهور پيشين امريكا، "لاتو جكسون" خواهر كوچك مايكل جكسون، و بسياري ديگر نام برد.(!!!!)

اين مجله كه رتبه نخست را در تيراژ چاپ در امريكا و اروپا داراست، در بسياري از كشورها اجازه فعاليت ندارد، كشورهايي اسلامي و غير اسلامي، ولي غالبا شرقي، كه حرمت خانواده در آن‌ها هنوز حفظ شده است، مانند هند، چين، تايلند و سنگاپور، و در اكثر كشورهاي اسلامي داشتن آن جرم محسوب مي‌شود.

جالب است بدانيد كه اين مجله در خود امريكا و كانادا، براي فروش با محدوديت‌هايي روبرو است، بطور مثال، فروش آن به افراد زير 18 سال ممنوع و جرم بوده، و ارائه آن در كتابفروشي‌ها و مكان‌هايي كه اين مجله را عرضه مي‌كنند، با پوششي پلاستيكي و در مكاني غير منظر عموم، مانند بلاترين قفسه‌ها، و مكان‌هاي خاص آزاد است.


[تصویر:  4wr4wt1c2eonsbbis70j.gif]

متاسفانه به دلیل عدم آگاهی مردم از معنی آرم پلی‌بوی (خرگوش پلی‌بوی) استفاده از محصولات و ارم این کمپانی در كشور ما رو به افزایش است. و با توجه به آن كه استفاده از محصولات اين شركت، در سرتاسر جهان برای افراد زیر 18 سال ممنوع مي‌باشد، اما در ایران آرم اين شركت را به عنوان یک علامت فانتزی گاه بر روی بعضي از لباس‌ها و تی‌شرت‌هاي کودکان و نوجوانان دیده مي‌شود، و حتي مارك آن، به عنوان شركت سازنده، روي لباس‌ها و عطرهاي برخي فروشگاه‌ها نيز يافت مي‌گردد، و به تازگي برخي فروشگاه‌هاي فروش بدلجات و حتي طلا فروشي‌ها نيز اقدام به ساخت آرم اين شركت نموده‌اند، كه هم جاي تامل داشته و هم مراقبت مسئولين ذيربط را بيشتر مي‌طلبد.

بهر روي اين مقاله، علاوه بر يك هشدار به جوانان عزيز كشورمان، جستارگشائي بود براي تعامل با صاحب‌نظران و علاقمندان دين و كشور عزيمان ايران، تا بدانند كه دشمن براي رسوخ در جوانان ما نه فقط از حربه‌هاي جنگي، كه گاه از حربه‌هايي نامرئي هم استفاده خواهد نمود.