مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: خوشبختی چگونه هر روز به ما چشمک می زند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چه موقع از روز از خواب بیدار می شوید؟

تا به حال شاید زیاد در مورد کسی شنیده باشین که “خیلی آدم خوشبختی ست“. خب من اینجا می خوام در مورد اسرار خوشبختیه این دسته آدم ها به شما بگم. البته نه در مورد همه ی این آدم ها اما به قدر کفایت در مورد پایه های موفقیتی که هر روز این آدم ها می سازن چیزهایی هست که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.

سحر خیز باشین.

برای هفته ای که در پیش دارین نیم ساعت زودتر از خواب بیدار بشین و به کارهاتون برسین. اگر که بعضی از کارهاتون رو سریع تر انجام دادین پس هفته بعدش کمی زودتر از خواب بیدار بشین. ابتدای روز بهترین وقت برای انجام بسیاری از کارهاست چونکه بسیاری از دل مشغولی های شما هنوز شروع نشده مثل: جواب دادن به ایمیل هاتون، توییت هاتون و همچنین پست های وبلاگ تون.

سر تیتر روزنامه ها را بخونین و به تماشای اخبار بنشینین.

نه تنها شما باید از اوضاع و اخبار جهان پیرامون تون با خبر باشین بلکه شما باید اول نفری باشین که از اینها برای خودتون و برای تجارت تون فرصت بسازین (البته اگه شما نفر اول باشید) قبل از اینکه نفر اولی باشین که بخواهید یک لیوان چای دبش سر صبح نوش جان کنین.

برای کسی که ممکنه شما را استخدام کنه یا موجب پیشرفت شما بشه ای میل بفرستین.

می تونین ای میلی بفرستین که نشون بده شما به چه تعهداتی پایبند هستین و یا چه محصولی را تولید می کنین برای نمونه می تونین ای میلی که محتوی لینکی از نمونه محصول شماست را برای شخص مذبور بفرستین با پیامی خیلی کوتاه.

با دوستان و همکارانی که مدت هاست که از هم بی خبرید ارتباط برقرار کنین.

حال شون رو بپرسین، ببینین که چه کاری الان انجام می دهند و بهشون پیشنهاد کمک بدین. این جوری باعث پیشرفت بقیه بشین و به قولی روزشون رو بسازین.

نوشته ای دست نویس برای یک دوست بنویسین.

جدا. این هنری است که به دست فراموشی سپرده شده و تاثیر عجیب و شگرفی دارد. همیشه یه نفر هست که می تونین از اون تشکر کنین و یا بهش گوشزد کنین که کارش درست نبوده.

فهرستی ساده ولی بسیار موثر. فقط کافی ست که برای یک ماه هر روز هفته این پنج کار را انجام بدین. اون وقت هست که می تونین به من بگین که آره تو درست می گفتی ولی اگه اشتباه می گفتم اون وقت شاید من حداقل بتونم وقتی که لنگ ظهر از خواب بیدار می شین براتون یه چای تازه دم بیارم (: