مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: فرزند محسن رضايي به طرز مشکوکی درگذشت + جزییات
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همزمان با شهادت جمعي از همرزمان محسن رضايي، فرزند ايشان به طرز مشكوكي درگذشت.

به گزارش «تابناک»، معاون اطلاع رساني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني دكتر محسن رضايي، با بيان این مطلب افزود: در حالي كه احمد رضايي در هتل گلورياي دبي اقامت داشته، به طرز مشكوكي در گذشته است.

شهرام گيل‌آبادي افزود: موضوع در حال بررسي است و به محض تكميل اطلاعات، جزييات آن منتشر خواهد شد.

منبع : http://www.tabnak.ir/fa/news/203413/%D9%...8%B4%D8%AA
جزئیات بیشتری از مرگ مشکوک فرزند محسن رضایی

پس از انتشار خبر مرگ مشکوک احمد رضایی فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، جزئیات بیشتری از این حادثه جهت تنویر افکار عمومی به شرح زیر منتشر می شود.

به گزارش «تابناک» طبق اطلاعات واصله، با وجود اینکه احمد رضایی با هتل قرارداد داشته و مسئولین هتل می بایست هر روز اتاق را نظافت می کردند، اما جنازه وی سه روز کف اتاق بوده است.

بنابر این گزارش، علی رضایی برادر کوچکتر احمد که برای تحویل جنازه در دوبی به سر می برد با مراجعه به هتل، از مدیران هتل علت عدم حضور در اتاق برای نظافت را سوال کرده اما مسئولان هتل ضمن سر باز زدن از بیان حقیقت ماجرا، به پاسخ های غیر منطقی و دور از توافق و قرارداد اکتفا کرده اند.

در همین حال، یکی از اعضای پلیس دوبی که در محل حادثه حضور پیدا کرده، عنوان کرده که پس از حضور در اتاق محل حادثه، جسد احمد رضایی در کف اتاق افتاده بوده و یک جلد قرآن و پارچه ای که مزین به اسماء الهی بوده در کنار وی افتاده بود که در تحقیقات نیز به آن اشاره شده است.

از سویی، دو ماه پیش از این واقعه، احمد رضایی در دیداری که در کیش با یکی از دوستانش داشته به این موضوع اشاره کرده که در دوبی تحت کنترل است.

این گزارش می افزاید: در آخرین تماس تلفنی احمد رضایی با خانواده اش در چهارشنبه هفته گذشته، نکته ابهام آمیزی رد و بدل نشده، اما تلاش های خانواده در روزهای پنج شنبه و جمعه برای ارتباط تلفنی با وی بی نتیجه می ماند و موجبات نگرانی را فراهم می آورد.

در پی این مسئله، خانواده رضایی برای اطلاع از وضعیت فرزندشان یکی از آشنایان خود در دوبی را به محل هتل می فرستند که فرد مذکور پس از حضور در محل حادثه، حضور پر رنگ پلیس را در آنجا مشاهده می کند.

بنابر این گزارش، فرد مذکور پس از سوال های مکرر از پلیس، این گونه پاسخ می شنود که «تنها 2 ساعت پیش، مرگ احمد رضایی به ما گزارش شده» و از توضیحات بیشتر خودداری می کنند.

در ادامه پلیس در مقابل اصرار فرد مذکور اعلام می کند که اطلاعات محرمانه است و تنها در اختیار خانواده ایشان قرار داده خواهد شد.

در پایان، گفتنی است، علی رضایی فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت با کمک کنسولگری ایران در دوبی در حال انجام تشریفات قانونی برای انتقال جنازه برادرش به ایران می باشد

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی ( کپی شده از سایت تابناک)
عكسهاي منتشر نشده از حضور مرحوم احمد رضايي ميرقائد و پدرش دكتر محسن رضايي در منزل سردار سرلشگر شهيد علي هاشمي در اهواز / سال 85


[تصویر:  121245_344.jpg]

[تصویر:  121246_239.jpg]

[تصویر:  121247_480.jpg]
پلیس دبی دلیل مرگ پسر محسن رضایی را مصرف بیش از اندازه داروی ضدافسردگی اعلام کرد.

عصر ایران : "ضاحی خلفان" رئیس پلیس دبی در بیانیه ای درباره مرگ احمد پسر محسن رضایی در یکی از هتل های دبی اعلام کرد: متوفی با استفاده از یک گذرنامه آمریکایی (با تابعیت آمریکایی)، به نام مستعار "تام جی اندرسون" و به عنوان یک بازرگان آمریکایی وارد دبی شده بود . او نام واقعی خود را اعلام نکرده بود.
وی اضافه کرد: نتیجه بررسی ها در آزمایشگاه های جنایی نشان می دهد دلیل مرگ احمد رضایی 35 ساله، مصرف بیش از اندازه از داروی ضد افسردگی بود. در این وضعیت بعد جنایی این ماجرا و شک و تردیدها درباره این حادثه منتفی می شوند.

رئیس پلیس دبی اضافه کرد : مدیریت هتل گلوریا وضعیت مرگ احمد رضایی در طبقه 18 هتل را پس از گذشت دو ساعت از تلاش برای ارتباط با وی به پلیس گزارش داد.

براساس این بیانیه، از نظر پلیس دبی گزینه هایی مانند ترور و خرابکاری در این حادثه کنار می روند.

سایت اطلاع رسانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده پیشین سپاه پاسداران روز 22 آبان گذشته با انتشار متنی "درگذشت مشکوک" احمد فرزند محسن رضایی در هتلی در دبی را اعلام کرده بود.

منبع: خبرگزاری رسمی امارات (وام)