مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: انتخاب فرش مناسب برای خانه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مقوله انتخاب فرش یک موضوع خاص و مهم است . از انجا که فرش ها جنس های مختلفی دارند و به روش های متفاوتی بافته میشوند ، اهمیت دارد که از چه فرش با چه طرحی در کجا استفاده میشود ، باید بدانیم که کدام فرش برای اتاق نشیمن بهتر است و کدام فرش برای آشپزخانه یا اتاق خواب ؟!
قبل از هر چیز باید به خودتان رجوع کنید ! چه نوع فرشی را بیشتر از همه میپسندید؟ فرش هایی با نقشه های مدرن ؟، یا طرح های اصیل ایرانی ؟ بعد از آن به این نکته توجه کنید که میخواهید فرش را در کدام قسمت از خانه مورد استفاده قرار دهید ؟ مناطق پررفت و آمد ؟ یا سالن غذاخوری ؟ یا در مناطق کم رفت و آمد ؟ حتی قبل از انتخاب فرش رطوبت و یا نور آن منطقه را مورد بررسی قرار دهید.
محل های پررفت و آمد مثل اتاق نشیمن مکان های غذاخوری وو امثال ان از دسته مکان هایی هستند که فرش در ان پاخور زیادی دارد. بنابراین بهتر است برای این مناطق از فرش های با استقامت بیشتر استفاده کنید . فرش کاشان بافته شده با الیاف آکریلیک ، پلی پروپیلن و یا پشم و پلی استر بهترین و مقاوم تریم فرش برای این دسته از مکان ها هستند .
علاوه بر این ، بهترین رنگ فرش برای این مناطق رنگ های تیره هستند که طرح های شلوغی دارند . چرا که کثیفی را کمتر نشان میدهد .
جاهای کم رفت و آمد مثل اتاق خواب ها یا سالن های پذیرایی برای فرش ها و یا قالیچه هایی که به مواقبت بیشتری نیاز دارند مناسب است . فرش های لوکس و گران قیمت نیز برای چنین فضاهایی مناسبند .
فرش کاشان با داشتن تنوع در طرح و نقش و رنگ بهترین انتخاب برای شما مشتری عزیز به حساب می آید .


09130344002 - 09357718009