۱۳۹۴-۲-۶، ۰۴:۲۲ عصر
بعد از استقبال چشمگیری که از شیوه ی نه چندان قدیمی پیامک های تبلیغاتی شد ، این روش نوین تبلیغات توانست پیش از پیش جای خود را باز کند.
اول ازهمه بدلیل مقرون به صرفه بودن و بعد هم بدلیل آسان بودن این شیوه ی تبلیغات ، و اینکه هزینه ی کم آن دلیل خوبی برای جایگزینی این روش با روش های دیگر بود.
این پیامک ها که گاهی خواسته و به خواست خودمان و گاهی ناخواسته بدست ما می رسند ، می توانند جالب و یا خسته کننده باشد.
بعد از شکایات و گله های عده ای از افراد از دریافت این پیامک ها، دولت بر آن شد تا با آمارگیری از افراد به اصل ماجرا پی ببرد. علیرغم شکایت هایی که از دریافت این پیامک ها شده بود، پس از انجام آمارگیری مشخص شد بیش از 85% افراد با دریافت پیامک تبلیغاتی مشکلی ند ارند و برعکس خیلی از مردم هم از آن استقبال می کنند.
اول ازهمه بدلیل مقرون به صرفه بودن و بعد هم بدلیل آسان بودن این شیوه ی تبلیغات ، و اینکه هزینه ی کم آن دلیل خوبی برای جایگزینی این روش با روش های دیگر بود.
این پیامک ها که گاهی خواسته و به خواست خودمان و گاهی ناخواسته بدست ما می رسند ، می توانند جالب و یا خسته کننده باشد.
بعد از شکایات و گله های عده ای از افراد از دریافت این پیامک ها، دولت بر آن شد تا با آمارگیری از افراد به اصل ماجرا پی ببرد. علیرغم شکایت هایی که از دریافت این پیامک ها شده بود، پس از انجام آمارگیری مشخص شد بیش از 85% افراد با دریافت پیامک تبلیغاتی مشکلی ند ارند و برعکس خیلی از مردم هم از آن استقبال می کنند.