۱۳۹۴-۴-۲۱، ۰۴:۱۲ عصر
بعد از ثبت برند که باید نامی مناسب باشد طراحی لوگوی تجاری مهمترین موضوع می باشد. برای هر نام تجاری می توان یک تصویر اختصاص داد که به آن لوگو می گوییم. طراحی لوگو یکی از مهمترین کارهایی است که پس از ثبت برند باید با تدبیر انجام داد. زیرا مشتریان خدمات یا کالای شرکت را با نام برند و شکل لوگوی آن تشخیص می دهند.
ثبت برند در حقیقت یک تصویرمی باشد که گویای هزاران عبارت است؛ اما برای برندهایی که تلاش میکنند به مشتریان جدید دست پیدا کنند یا مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارند، زبان گفتاری و نوشتاری نیز به اندازه هویت بصری در روابط بازاریابی مهم است. لحن درست «سلاح» برندسازی است؛ در حالی که شرکت سیسکو نیز با انتخاب زبانی خاص برای برند خود قصد دارد تجربه مشتری را توسعه داده و تفاوت ایجاد کنند. بر طبق آمارها ، برندهای جهانی حدود ۱۳ میلیارد دلار در سال برای هویت بصری خود هزینه میکنند و فقط دو میلیارد دلار صرف هویت کلامی آنها میشود. این اختلاف شاید ناشی از این حقیقت است که آن میزان که یک برند با افراد گفتوگو میکند، معمولا از آنها بازخوردی نمیگیرد.
ثبت برند و لوگو باید ویژگی هایی داشته باشد. طراحی لوگو باید ساده باشد و سایز آن بسیار مهم است که نه بزرگ باشد و نه زیادی کوچک و به اصطلاح در دید مشتری جا شود.طول و عرض لوگو باید متناسب باشد. برای طراحی لوگو باید مخاطب هدف را مد نظر داشته باشید ضمن اینکه ماهیت شرکت نیز باید در نظر گرفته شود.
طراحی لوگو باید به شکلی باشد که بیننده را سریع جذب کرده و بر روی او تاثیر بگذارد. مخصوصا امروزه که در دنیایی زندگی می کنیم که سرعت حرف اول را می زند، بیننده باید برای فهم و جمع بندی موضوع زمان کمی را صرف کند. بهتر است در پایین لوگو Tag Line یا همان نوشته ای که معرف شرکت است نباشد.
منبع : ثبت برند با مناسب ترین لوگو
ثبت شرکت ثبت تهران
sabttehran.com
_______________________
مقاله های مرتبط
ثبت برند فوری – ثبت برند تضمینی – ثبت برند آنلاین
روش و مراحل ثبت شرکت ( مشارکت ایرانی و خارجی ) – مراحل ثبت نمایندگی شرکت خارجی در ایران – راهنمای ثبت شعبه يا نمايندگی شرکتهای خارجی – روش و مراحل ثبت شرکت ( مشارکت ایرانی و خارجی )
مالیات چیست ؟ – انواع مالیات در ایران
برند چیست -لوگو چیست -فرق لوگو و برند چیست -برند سازی و فرایند برند سازی
5 راز برند سازی که می توانیم از گوگل بیاموزیم
ثبت برند در حقیقت یک تصویرمی باشد که گویای هزاران عبارت است؛ اما برای برندهایی که تلاش میکنند به مشتریان جدید دست پیدا کنند یا مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارند، زبان گفتاری و نوشتاری نیز به اندازه هویت بصری در روابط بازاریابی مهم است. لحن درست «سلاح» برندسازی است؛ در حالی که شرکت سیسکو نیز با انتخاب زبانی خاص برای برند خود قصد دارد تجربه مشتری را توسعه داده و تفاوت ایجاد کنند. بر طبق آمارها ، برندهای جهانی حدود ۱۳ میلیارد دلار در سال برای هویت بصری خود هزینه میکنند و فقط دو میلیارد دلار صرف هویت کلامی آنها میشود. این اختلاف شاید ناشی از این حقیقت است که آن میزان که یک برند با افراد گفتوگو میکند، معمولا از آنها بازخوردی نمیگیرد.
ثبت برند و لوگو باید ویژگی هایی داشته باشد. طراحی لوگو باید ساده باشد و سایز آن بسیار مهم است که نه بزرگ باشد و نه زیادی کوچک و به اصطلاح در دید مشتری جا شود.طول و عرض لوگو باید متناسب باشد. برای طراحی لوگو باید مخاطب هدف را مد نظر داشته باشید ضمن اینکه ماهیت شرکت نیز باید در نظر گرفته شود.
طراحی لوگو باید به شکلی باشد که بیننده را سریع جذب کرده و بر روی او تاثیر بگذارد. مخصوصا امروزه که در دنیایی زندگی می کنیم که سرعت حرف اول را می زند، بیننده باید برای فهم و جمع بندی موضوع زمان کمی را صرف کند. بهتر است در پایین لوگو Tag Line یا همان نوشته ای که معرف شرکت است نباشد.
منبع : ثبت برند با مناسب ترین لوگو
ثبت شرکت ثبت تهران
sabttehran.com
_______________________
مقاله های مرتبط
ثبت برند فوری – ثبت برند تضمینی – ثبت برند آنلاین
روش و مراحل ثبت شرکت ( مشارکت ایرانی و خارجی ) – مراحل ثبت نمایندگی شرکت خارجی در ایران – راهنمای ثبت شعبه يا نمايندگی شرکتهای خارجی – روش و مراحل ثبت شرکت ( مشارکت ایرانی و خارجی )
مالیات چیست ؟ – انواع مالیات در ایران
برند چیست -لوگو چیست -فرق لوگو و برند چیست -برند سازی و فرایند برند سازی
5 راز برند سازی که می توانیم از گوگل بیاموزیم