قرارگاه سایبری عطاملک
  • اپلیکیشن
  • مشاوره خانواده
  • طراحی لوگو
  • جایزه
  • جستجو
    • ورود
    • ثبت نام
    ورود
    نام کاربری:
    گذرواژه‌: گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
     
    یا توسط حساب کاربریتان در شبکه های اجتماعی وارد شود
  • ورود
  • ثبت نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌: گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
یا توسط حساب کاربریتان در شبکه های اجتماعی وارد شود
قرارگاه سایبری عطاملک › فضای مجازی › سواد رسانه ای و جنگ نرم v
« قبلی 1 2 3 4 5 6 … 9 بعدی »
› حسادت فیس بوک به اینستاگرام

امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امتیازات: 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت‌های نمایش موضوع

حسادت فیس بوک به اینستاگرام

ADMIN آفلاین
بنیانگذار قرارگاه سایبری
********

امتیاز: 15,025
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
اعتبار: 246
محل سکونت: شهرستان جوین
میزان اخطار: 0%
سپاس ها 223
سپاس شده 418 بار در 336 ارسال
#1
۱۳۹۹-۲-۷، ۰۴:۱۵ صبح
دنیای فناوری و شبکه‌های اجتماعی پشت‌پرده‌های خاص و شگفت‌انگیز خودش را دارد.
یکی از جنبه‌های شگفت دنیای فناوری این است که غول‌های پرسرمایه فناوری، به صورت مرتب شرکت‌ها، سرویس‌ها و اپ‌های کوچک را می‌خرند.
این کار با چند هدف انجام می‌شود:
۱-استفاده از فناوری‌های آنها برای تکمیل و ارتقا
۲-استفاده از پتنت‌های آنها
۳- راهبرد تصاحب در آن واحد چند شرکت و چند زاویه متفاوت دنیای فناوری و ورود به عرصه جدید
۴-راهبرد به ظاهر ناجوانمردانه خفه کردن و خاموش کردن یک شرکت خلاق تا نتواند با فناوری و خدمات خود آنها رقابت کند.
ما در این یکی دو دهه همه این انواع مختلف خرید و تصاحب را دیده‌ایم.
اما به تازگیکتابی با عنوان No Filter منتشر شده که رازهایی از تصاحب اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ توسط زاکربرگ -مؤسس فیس‌بوک- را آشکار می‌کند.
بعد از آن خرید جنجالی تا سال ۲۰۱۸ دو بنیان‌گذار اینستاگرام یعنی کوین سیستروم و مایک کرایگر در زیرمجموعه فیس‌بوک کار می‌کردند. ظاهرا قرار بود که اینستاگرام همه کارها را به روال سابق انجام بدهد. اما خب هر چه باشد دیگر اینستاگرام زیرمجموعه شرکت مادر فیس‌بوک شده بود.
نکته اصلی جنجالی که عیان شده این است که زاکربرگ گرچه ظاهرا خرید بسیار موفقی داشت، اما در باطن به موفقیت اینستاگرام و تحت‌الشعاع رفتن چیزی که خودش پایه نهاده بود، حسادت می‌کرد. همین موضوع تنش فزاینده‌ای بین او و دو مؤسس اینستاگرام ایجاد کرده بود.
وقتی اینستاگرام ویژگی استوری را محبوب کرد، زاکربرگ طعنه زد که این ویژگی به صورت اولیه قرار بود در فیس‌بوک همه‌گیر و محبوب شود و چیز قابل ملاحظه‌ای نیست. او همواره رشد اینستاگرام را مدیون فیس‌بوک می‌دانست.
کتاب همچنین در مورد دردسرهای اینستاگرام است، چیزهایی مثل کامنت‌های آزاردهنده هجوآمیز که سلبریتی‌ها را به ستوه آورده بودند، رواج اطلاعات و اخبار کاذب با استفاده از این سرویس، استفاده از الگوریتم‌ها برای نشان دادن محتوا به کاربران، انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا و استفاده ارتش سایبری روسیه از اینستاگرام.
این کتاب به قول نیویورک تایمز تکمیل‌کننده چیزی است که در فیلم The Social Network از زاکربرگ برایمان ترسیم شده بود.


[جهت مشاهده لینک و ثبت نام کلیک کنید]

ان الله مع الصابرین
با شرکت در این بحث میتوانید شارژ رایگان موبایل دریافت کنید
پاسخ
وب سایت ارسال‌ها اعتباردهی
پاسخ اخطار
 سپاس شده توسط
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوعات مرتبط با این موضوع…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تبلیغات انقلابی در اینستاگرام ADMIN 0 102 ۱۳۹۹-۸-۲۶، ۰۷:۳۰ صبح
آخرین ارسال: ADMIN
  پشت پرده باور نکردنی جنجال های اینستاگرام ADMIN 0 149 ۱۳۹۹-۴-۱۶، ۰۷:۲۵ عصر
آخرین ارسال: ADMIN
Exclamation قرارداد ننگین اینستاگرام ADMIN 0 502 ۱۳۹۴-۱۱-۱۱، ۰۲:۰۴ عصر
آخرین ارسال: ADMIN

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • صفحه‌ی تماس
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • قرارگاه سایبری عطاملک
قدرت گرفته ازMyBB و پارسی شده توسط MyBBIran.com
طراحی شده توسط Rooloo | ترجمه و طراحی مجدد توسط ParsanIT.ir

برو بالا
حالت خطی
حالت موضوعی