مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: موضوع تریبون آزاد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کالک | آری یا خیر؟؟؟

[img=153x0]https://kalk.ir/media/experience_image/%D8%AA1.jpg.222x140_q85_box-7%2C0%2C299%2C184_crop_detail.jpg[/img]*جزئیات فعالیت:
موضوع تریبون آزاد استکبارستیزی آری یا خیر بود که در رابطه با شرایط روز امریکا و آمریکا شناسی بحث شد اما بعضی از دانشجویان هم در مورد ارتباط با آمریکا و چرا مرگ بر آمریکا صحبت میکردند. به هر دانشجو به مدت 3دقیقه اجازه داده میشد صحبت کند و استقبال دانشجویان چه دختر و چه پسر بسیار عالی بود چون مکان برگزاری تریبوندر یک فضای آزاد انتخاب شده بود هر دانشجویی که حتی گذرا از انجا رد میشد می امد و چند دقیقه ای صحبت میکرد یا اگر صحبت نمیکرد به صحبت های دوستانش گوش میداد.
استقبال از این تریبون به حدی بود که باعث شد بحث به جنجال هم کشیده شود که این جنجال بیشتر راجع به ارتباط با آمریکا بود که موافقین با توجه به رزومه آمریکا و تاریخ گذشته نظر خود را اعلام میکردند و مخالفین هم به همین صورت.برای مثال یکی از موافقین صحبتشان در مورد ارتباط با امریکا این بود که طبق سخنان اقا منظور از مرگ بر امریکا ، مرگ بر دولت امریکا است نه مردم امریکا ما با دولت امریکا مشکل داریم.

دانشجوی دیگری با بیان اینکه مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر کالای آمریکایی، گفت: چرا ما در کشورمان شعار مرگ بر آمریکا می‌دهیم ولی کالای مصرفی مان خارجی هست؟ شعار مرگ بر آمریکا یعنی ورود کالای خارجی و بالاخص آمریکایی به داخل کشور ممنوع.

برای تبلیغات هم بنر و پوسترهایی را که آماده کرده بودیم در سطح دانشگاه نصب کردیم.
مشکلی که ما داریم این است که بچه ها از اینکه در تریبون ها حرف بزنند میترسند و ما الان در حلقه های صالحین این موضوع را برای بچه ها مطرح میکنیم و سعی داریم این مشکل را برطرف کنیمنکاتی برای داشتن یک تریبون خوب:
*موضوعی که انتخاب میشود باید جذاب باشد یعنی متناسب با موضوع ولی تیتر جنجالی داشته باشد تا دانشجو جذب شود
*تبلیغات باید خوب باشد یعنی در گروه ها و کانال ها گفته شود و به نحوی باشد که اکثر دانشجایان باخبر شوند.
*میتوان مباحث را رسانه ای و جریان سازی کرد.
[img=28x0]https://kalk.ir/static/images/page/tag.png[/img]تصاویر تجربه آری یا خیر؟؟؟
مشاهده همه
بارگذاری تصویرهای شما از این تجربه
عکسی در گالری بارگذاری نشده
پرسش و پاسخ پیرامون تجربه
[img=31x0]https://kalk.ir/static/images/page/refresh.png[/img]