مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: کمپانی های شیطانی (حتما ببینید)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همه دوستان خوبم .

خداوند را شاکرم که توانستم این تاپک رو برای دوستان خوبم ایجاد کرده و هدف هایی مانند تحریم ها و شناخت کمپانی هایی که مربوط به فرماسونری و در واقع سود رسان دشمن است را داشته باشیم .

کمپانی هایی که برای شما معرفی میکنم هم اکنون در ایران فعالیت داشته و فروش محصولات خود را ادامه میدهند .

در این تاپیک قصد داریم این کمپانی ها را به شما معرفی کنیم تا در واقع دست آنها برای مردم رو شده و مردم عزیز این کمپانی ها را تحریم و دیگر از این محصولات خریداری نفرمایند . هر خرید از محصولات این شرکت ها ، مانند دادن اسلحه به دست دشمن است . در واقع ما با این کارمون داریم قدرت دشمن را افزایش میدهیم . تحریم یک محصول میتواند آن شرکت را از پا در آورده و به طور حتم آنرا از بین ببرد . بزرگ ترین اسلحه ما در برابر دشمن فهم و شعور جمعیست که دشمن تا سر حد مرگ از آن میترسد .

پس با من همراه شوید تا به کمک هم کاری کنیم کارستان .
adidas
خوب اول از همه به داستان آدیداس میپردازیم . توجه داشته باشید که از گفتن حرفهای بیهوده و تاریخچه کامل این مارک خوداری کردیم تا سریع تر به اصل مطلب برسیم . اول از همه باید بگیم که فراماسون بودن آدیداس در سال 1998 ثابت شد . تاسیس شرکت آدیداس به سال 1920 برمیگردد . در سیاست مدیریت نوشته شده که یک مدیر دانا همیشه باید مقداری از سرمایه خود را صرف زیر مجموعه های خود کند . یعنی برای اینکه اگر شرکت اصلی ورشکست شد مدیر از یکی دیگر از زیر مجموعه ها استفاده کند و در واقع زمین نخورد . شرکت بریتیش تنباکو ی آمریکا نیز از همین سیاست استفاده کرد و شرکت کوچکی به نام آدیداس را در سال 1920 تاسیس کرد و همان آرم بریتیش تنباکوی آمریکا را برای آرم آدیداس انتخاب کرد . در سال 1945 این شرکت به ثبت رسید .

[تصویر:  2ekmkxv6ip5ece3k9j6m.jpg]


بعد از گذشت چند سال آدیداس مشهور شد . به طوری که همه جوانان دوست داشتند که آدیداس به تن داشته باشند . حتی در همین زمان هم جوانان زیادی هستند که عاشق این مارکند و دوست دارند یکی از محصولات این کمپانی را داشته باشند . تا اینجا این کمپانی کاملا بی گناه است . اما در سال 1990 به شکل عجیب و بی دلیلی یک مارک جدید از این شرکت دیده شد . آرم جدید به شکل هرم سه تیکه ای بود که از آن پس وارد بازار شد . پس از آن آدیداس دو مارکه شد . اما هیچکس نمیداند چرا . در سال 1990 شرکت آدیداس به افراد ناشناسی فروخته شد و پس از آن آرم جدیدی به چشم خورد. اما به راستی این افراد ناشناس که بودند ؟ سرمایه داران ؟ قدرتمندان ؟ ثروتمندان ؟ افراد مشکوک...؟ جواب تمام این سوالات بله است . چراکه این کمپانی توست فراماسونهای ناشناس خریداری شد و به یکی از بزرگترین برندهای ماسونی تبدیل شد . اما در سال 1998 شرکت آدیداس توسط یکی از کارمندان شرکت تنباکوی آمریکا افشا و ماسونی بودن این مارک ثابت شد . لازم به ذکر است که فراماسون ها فقط شرکت هایی رو خریداری میکنند که از توجه و محبوبیت خاص مردم جهان برخوردارند . آنها هیچگاه خود شرکتی را تاسیس نمیکنند تا منتظر محبوبیت آن شوند , بلکه به سمت شرکت هایی میروند که به اندازه کافی محبوب و معروف و همچنین پر فروش باشد تا از زمان صرفه جویی شود . هم اکنون این شرکت دو مارکه بوده و از فروش خوبی برخوردار است .


[تصویر:  w73y7a3hxs9qyhhh0gz9.jpg]
[تصویر:  1_PEPSI.jpg]

این هم از شرکت پپسی که در اصل برای صهیونیست هاست .

[تصویر:  alfa_romeo_logo.jpg]

له من هم میدانم که این لوگو نشانه ماشین های عالی اروپایی ست . اما کمی دقیق تر به لوگو نگاه کنید . چرا روی لوگو یک مار در حال خوردن یک انسان هراسان است؟ من می گویم که من یک انسان هستم ، نه یک مار غول پیکر . پس حقیقت این است که تصویر مار در حال بلعیدن یک انسان بسیار گیج کننده است چرا که من با نماد آدم مشخص می شوم نه یک مار غول پیکر شاخدار . اگر به مدل های قدیمی تر لوگو نگاه کنید به آسانی متوجه انسان می شوید .

[تصویر:  ALFA-ROMEO-evolution-logo-car-models.jpg]

ماجرای معروف لوگو از این قرار است که در سال 1910رومئو کاتانئو موظف شد برای شرکت تازه تاسیس آن زمان یک نشان طراحی کند . او هنگام انتظار در ایستگاه قطار پیاززا کاستلو در میلان ، او از نشان قدرت خانواده ی ویسکونتی که بر روی در بود الهام گرفت . این طرح عبارت بود از یک مار بزرگ که در حال خوردن یک بچه ی انسان است . بنا به گزارشات سکنه ی میلان در ابتدای قرن پنجم بعد از میلاد از این نشان میترسیده اند . گفته می شود ، انسان در حال خورده شدن یک مور (مسلمانهای دورگه ی شمال آفریقا) متعلق به دوران جنگ های صلیبی ست . اگر این مسئله درست است پس مار نماد چه کس و یا چه چیزی ست ؟

[تصویر:  visconti.jpg]
نشان قدرت در ایستگاه مرکزی میلان . این مار در حال بلعیدن یک بچه است یا در حال بدنیا آوردن آن؟
آیا این می تواند به معنای اصل و نسب باشد؟
برخی رمز نگاران مدعی اند که این مار بزرگ در حقیقت یک کوندالینی ست (مار چاکرا) که طبیعت مادی انسان را می خورد . پس رموز از این جا شروع می شوند . اما چرا این نماد بر روی چمن ورودی باغ برلوسکونی کشیده شده بود؟
[تصویر:  berlusconisreptile.jpg]
چمن درب ورودی باغ سیلویو برلوسکونی و نماد مار بزرگ
این نماد در بسیاری از اسناد مربوط به نقاشی آزتک ها ، و سنگ تراشی های کیمیا به کار رفته است . امروزه به نظر می رسد این لوگو به خاطر کاربردش از سوی خانواده های اشرافی ، شرکت های بزرگ و حتی دیکتاتورهایی مانند برلوسکونی معنای مشخصی برای نخبگان و برگزیدگان دارد . حال که درباره ی مارهای آدم خوار صحبت می کنیم چرا از آثار هنری ای که غلبه ی خزندگان بر انسانها را به تصویر کشیده اند حرفی به میان نیاوریم؟
[تصویر:  Reptile-human.jpg]
ارک ویجلند ، اسلو . به چهره ی کریه مجسمه نگاه کنید .
برگرفته از سایت masonyab.com


vodafone

اما شرکت وودا فون vodafone

[تصویر:  vodafone.jpg]
[تصویر:  vodafone666_hr.jpg]

لازم به توضیح بیشتر نیست .



BECHTEL
[تصویر:  Bechtel_logo.png]

برای این لوگو نیازی نیست به دنبال نمادهای مخفی باشیم . این نماد بسیار واضح و مشخص در برابر دیدگان شماست . چرا اقیانوس ها در این لوگو سرخ اند؟ آیا با خون بی گناهان یا چیز مشابهی پر شده اند؟ چرا قاره ها خاکستری اند؟ آیا کاملا با بتون فرش شده اند؟ من به طور خاص ایده ی بکتل برای ترسیم کره زمین را دوست دارم! چون خیلی واضح می گوید: ما صاحب این مکانیم . رسم و رسومتان را جمع کنید . اگر شما درباره ی این شرکت ساختمانی و مهندسی چیزی نشنیده اید بهتر است در موردش چیزهایی بفهمید چرا که در همه دنیا آن را میشناسند . . .
عبارت "شرکت شیطان" کلیشه ای ست و توسط گروهی از لیبرال ها برای طعنه زدن به کار می رود . اما به من اعتماد کنید . در پایین چند نمونه از استثمارهایی که توسط این سازمان انجام شده است آورده شده : (تمامی این اطلاعات از ویکی پدیا گرفته شده است)
دزدیدن آب از مردم فقیر :
"شرکت بکتل دو سال قبل عهده دار تامین سیستم آب عمومی سومین شهر بزرگ بولیوی ، کوچابامبا شد و در عرض چند هفته نرخ آب را تا 200 درصد میزانی که خانواده ها توانایی پرداخت آن را داشتند افزایش داد . وقتی شرکت از کاهش قیمت ها امتناع ورزید مردم شورش کردند و معترضان کم کم بکتل را مجبور به ترک این مسئولیت کردند ."
ساخت کارخانه شیمیایی برای صدام :
"در سال 1988 درست پس از اینکه صدام حسین موافقت بین المللی برای استفاده از گازهای سمی در برابر هزاران کرد را به دست آورد ، بکتل برای ساخت کارخانه ی شیمیایی با عراق قرارداد بست ".
.
بهره برداری از طوفان کاترینا :
"در سال 2005 از سوی آژانس فدرال مدیریت بحران ، به بکتل امتیاز قرارداد غیر مزایده ای ساخت خانه برای مصیبت زدگان طوفان کاترینا داده شد . از آنجایی که این قرارداد بسیار پر هزینه بود و شکستی برای حمایت از شرکتهای محلی و کوچک محسوب می شد عدم وجود مزایده ی رقابتی در آن مورد انتقاد قرار گرفت ".
.
مثال های بسیاری از این دست وجود دارد . و این مسائل می تواند به خوبی توضیح دهد که چرا در لوگوی بکتل ، آب سرخ و زمین خاکستری ست .
NIKE
[تصویر:  nike.jpg]
یادمه تو تاپیک مسابقه بهترین طرح ضد ماسونی یکی از دوستان گفته بود که نماد شیطان رو کف کفشمون بکشیم و با راه رفتنمون زیر پا لهش کنیم . حالا داشته باشید که اونا از ما جلو ترن بی ...ها ! این کفش که لازم به توضیح نیست برای له کردن اعتقاد مسلمانان از هیچ چیز نمیترسد .


[تصویر:  13047195252.jpg]

نوشته لا الله قابل رویت است .

[تصویر:  nike.jpg]


نوشته "محمد" و "اسلامی" در زیر کفش به راحتی قابل تشخیص است .

[تصویر:  securedownload%5B1%5D.gif]

یک نوع شلوار جین که با کمال پر رویی کامل نوشته ی بسم الله رحمن الرحیم رو طراحی کرده که کسی که این شلوار رو به تن کرده وقتی بشینه ...!

لطفا به مارک این شلوار توجه کنید . BAJAL که خیلی شبیه به کلمه DAJAL هستش . البته این فرضیه خودم هستش .


[تصویر:  shalvar_chini.jpg]


ALUVISTA
باز هم سلام

این یک شرکت تولید ورق های آلمنیومی هستش که بسیار مشکوک به ماسونی است . این شرکت هم اکنون در مشهد مشغول به کار است .

[تصویر:  adverimg-68887.jpg]
[تصویر:  ?p=Y2xhc3NpZmllZF9pbWFnZXMvMTI4NjI2NDU2N...0&maxh=250]





برخی کمپانی های فراماسونری در یک نگاه





[تصویر:  7cfepsbl932cllhb2s7.jpg]
ببنید دوستان همیشه برای پیدا کردن چیزهای مخفی باید به بعد دیگه اون هم نگاه کنیم . یعنی اون چیزی که می بینیم احتمالا یه بعد دیگه هم داره . عکس هایی از یک سری کمپانی برای شما میزارم که خیلی جالبه . توجه کنید که فقط به ظاهر نگاه نکنید . این کمپانی ها برای لوگو شرکت خودشون از طرح هایی جالب استفاده کردن و در واقع یک چیزی رو در لوگو خودشون مخفی کردن . درضمن تا اونجا که من میدونم این شرکت ها ماسونی نیستن .

امید وارم از این قسمت درس بگیریم و همیشه ظاهر رو نگاه نکنیم .



[تصویر:  ideaz-222-02.jpg]



شرکت فروشگاهی آمازون که با طرحی مثل پیکان لبخندی رو که نشان رضایت هستش رو به شما نشون میده .
البته چیزی که درش مخفی شده نقطه شروع فلش هستش که از حرف A تا Z کشیده شده که به معنی اینه که فروشگاه ما از شیر مرغ تا جون آدمیزاد داره .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



[تصویر:  1282978156_logo18.jpg]



این یک شرکت فروش بلیط هوا پیما هست . در نگاه ساده متوجه یک هواپیما میشویم . اما وقتی بیشتر دقت کنیم ،
حروف C و D در آن مشخص میشود که مخفف نام شرکت است .



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




[تصویر:  1282978188_logo26.jpg]


این لوگوی فرمول یک است .اگر به طور ساده نگاه کنیم عدد یک قرمز مشخص است ، اما اگر دقت کنیم در واقع عدد یک بین F و آتش قرمز رنگ پنهان شده .


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[تصویر:  1282978352_logo30.jpg]


حتما متوجه شدید که این فقط یک دوشاخه نیست درسته؟ شرکت برق ایتالیایی که مخفف نام شرکتش ED است .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[تصویر:  1282978537_logo09.jpg]



این شرکت به سرعت و دقت بالا معروف است . اگر دقت کنید پیکانی بین حروف E و X پنهان شده که نماد سرعت است .


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[تصویر:  1282978238_logo02.jpg]


تصویر مستتر خرس که در تصویر کوه Matterhorn قرار دارد سمبل شهری است که اولین بار شکلات های Toblerone در آنجا تولید شد.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[تصویر:  1282978037_logo10.jpg]

در لوگوی Goodwill طراح با استفاده از حرف "g" شکل یک صورت خندان را رسم کرده است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(( امید وارم که از این لوگو ها درس گرفته باشیم و از این پس با دقت بیشتر به دنیای اطراف خود بنگریم ))
اقا احسان نهايت تشكر رو از شما دارم كه اينقدر ما رو روشن ميكنيد
مرسي
همه کسانی که ذره با این رسم نوین جهانی آشنا هستند باید خود پیکی باشند برای دیگر دوستان و اعضای خانواده تا همه با ین گروه اشنا شوند
(۱۳۹۰-۹-۱۳، ۰۱:۲۹ عصر)Ehsan نوشته است: [ -> ]ببنید دوستان همیشه برای پیدا کردن چیزهای مخفی باید به بعد دیگه اون هم  نگاه کنیم . یعنی اون چیزی که می بینیم احتمالا یه بعد دیگه هم داره . عکس  هایی از یک سری کمپانی برای شما میزارم که خیلی جالبه . توجه کنید که فقط  به ظاهر نگاه نکنید . این کمپانی ها برای لوگو شرکت خودشون از طرح هایی  جالب استفاده کردن و در واقع یک چیزی رو در لوگو خودشون مخفی کردن . درضمن  تا اونجا که من میدونم این شرکت ها ماسونی نیستن .
......
....

این پست مربوط به خلاقیت ها در طراحی لوگو بود.بهتر میبود در یک تاپیک دیگه قرار میگرفت