مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: واقعیت هایی درباره روغن خراطین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آیا براستی شنیده ها و گفته ها در مورد خواص شگفت انگیز روغن خراطین واقعیت دارد؟
آیا روغن خراطین اصل و مرغوب همانطور که از سوی بسیاری از افراد عنوان می شود، خواص اعجاز گونه ای  در بزرگ تر کردن اندام های مختلف بدن دارد؟
آیا می توان با استفاده از روغن خراطین باکیفیت، به نتایج دلخواه مانند بزرگ تر کردن گونه و لب ها، سینه و باسن و یا افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان دست یافت؟
در این مقاله قصد داریم در مورد خواص مختلف روغن خراطین صحبت کنیم و به تمام سوالات موجود در این رابطه پاسخ دهیم. 
خواص روغن خراطین
واقعت ها در مورد خواص روغن خراطین
با جستجو در کتب طب سنتی به موارد بسیار زیادی از خواص گوناگون روغن خراطین برمی خوریم مانند اینکه با طی یک دوره درمانی از مصرف روغن خراطین می توان راه حلی برای بسیاری از مشکلات پیدا کرد اما رسیدن به نتایج مطلوب تنها منوط به استفاده از روغن خراطین بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد.
در اینجا به برخی از قدیمی ترین و معتبرترین کتب طب سنتی اشاره می کنیم

 کتاب طب سنتی کامل الصناعه الطبیه (مَلِکی)-حکیم «ابوالحسن (علاءالدین) علی بن عباس مجوسی اهوازی ارجانی»
  کتاب طب سنتی مشهور  الاغراض الطبیه و المباحث العلائیه - اسماعیل بن حسین جرجانی
  کتاب بسیار مفید و شناخته شده در مورد گیاهان دارویی و طب سنتی الانبیه عن الحقایق الادویه - ابو منصور موفق هروی
  کتاب بسیار قدیمی و معتبر الفاظ الادویه - نورالدین محمد عبدالله بن عین الممالک شیرازی
 
   در این کتاب ها مطالب بسیار زیادی در مورد خواص اعجاب انگیز روغن خراطین و خواص دارویی آن وجود دارد اما دو نکته بسیار مهم در این کتب قدیمی و ارزشمند مشترک می باشد.
1- استفاده از روغن خراطین مرغوب و با کیفیت
2- طی دوره درمانی کامل در استفاده از روغن خراطین
در این کتب آمده است که تنها با استفاده از یک روغن خراطین مرغوب و باکیفیت است که می توان به نتایج مطلوب و ماندگار دست یافت از سوی دیگر با طی یک دوره درمانی کامل است که می توان به نتایج مطلوب و مورد علاقه خود که از ماندگاری دائمی نیز برخوردار باشد دست پیدا کرد. 
به نقل از دانشمندان طب سنتی، روغن خراطین دارای خواص اعجاز گونه ای است که می تواند برای چاق تر و یا بزرگ تر کردن اندام های مختلف بدن از جمله لب ها، گونه ها، سینه و باسن و آلت تناسلی مردان کاربرد فراوانی داشته باشد.
به گفته اساتید طب سنتی، روغن خراطین از نوعی کرم خاکی بدست می آید از مهمترین ویژگی های این کرم خاکی این است که سرعت رشد بسیار زیادی دارد و در مواقعی که قسمتی از بدن کرم خاکی قطع شود این حیوان بسرعت می تواند اندام خودرا رشد داده و قسمت قطع شده را بازسازی نماید به همین خاطر استفاده از عصاره این نوع کرم خاکی در بزرگ تر کردن اندام های مختلف بدن انسان نیز کاربردهای گسترده ای دارد.
روغن تهیه شده از این نوع کرم خاکی ، خواص استثنایی برای مردان و زنان دارد از گذشته تا به حال بسیاری از مردان و با هدف بزرگ تر کردن اندام تناسلی و اندام های مختلف خود از روغن خراطین استفاده می کرده اند به نقل ازمطالب موجود در این کتابها، با مصرف یک دوره درمانی سه ماهه می توان بین سه تا 6 سانتیمتر به طول آلت تناسلی و حدود یک سانتیمتر به قطر آن افزود.
همچنین برای بزرگ تر و چاق تر کردن گونه ها، لب ها، سینه و باسن نیز می توان از همین روغن بهره گرفت شایان ذکر است که تاثیرگذاری روغن خراطین بر روی این قسمت ها بسیار بیشتر و سریعتر از تاثیر آن بر روی آلت تناسلی مردان می باشد به همین خاطر بانوان بسیار راحت تر می توانند به نتایج مورد علاقه خود دست یابند.
در اینجا و طبق مطالب عرضه شده در کتب طب سنتی به مهمترین خواص روغن خراطین اشاره می کنیم
مهم ترین خواص روغن خراطین اصل عبارتند از :
    بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
    افزایش حجم و سایز سینه
    بزرگ تر کردن لب ها،
    تپل تر و چاق تر کردن گونه ها
    بزرگ تر کردن باسن و سایر اندام های بدن
همچنین بسیاری از ورزشکاران بدنساز برای افزایش حجم عضلات بدن، دست و پای خود از این روغن خراطین استفاده می کنند با مالیدن روغن خراطین مرغوب و با کیفیت بر روی عضلات بدن، می توان به مرور زمان شاهد بزرگ تر و حجیم تر شدن حجم عضلات مورد نظر شد مصرف روغن خراطین همراه با تمرینات بدن سازی تاثیر بسیار زیادی در بزرگ تر شدن عضلات مختلف بدن خواهد داشت.
یکی از مهمترین نکاتی که در مورد روغن خراطین مرغوب و با کیفیت وجود دارد این است که افزایش حجم ناشی از روغن خراطین اصل بر روی اندام های مختلف بدن بدون بازگشت و دائمی می باشد از همین رو و برای رسیدن به نتیجه ای دائمی و ماندگار، طی یک دوره درمانی کامل بمدت سه ماه ضروری و لازم می باشد.
باور غلطی در بین بسیاری از افراد وجود دارد که با قطع مصرف روغن خراطین، نتایج بدست آمده نیز از بین خواهد رفت اما این درصورتی است که از روغن خراطین مرغوب استفاده نشده باشد و دوره درمانی آن نیز بطور کامل طی نشده باشد.
این اطمینان وجود دارد که در صورت استفاده از یک روغن خراطین اصل و با کیفیت بالا، نتایج بدست آمده ماندگار و دائمی خواهد بود. چراکه روغن خراطین مرغوب و با کیفیت با خونرسانی و تغذیه مناسب بافت های اندام مورد نظر شما، باعث رشد و بزرگ تر شدن آن می شود از این رو این اندام هیچگونه وابستگی به دارو نداشته و با قطع مصرف روغن خراطین، هیچگونه تغییری در اندازه آن رخ نخواهد داد.
تنها با کاهش و یا اضافه شدن وزن بدن است که ممکن است این قسمتها نیز کوچک تر و یا بزرگتر شوند.