مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مجموعه پوستر هفت سنگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دانلود مجموعه پوستر هفت سنگ

نهضت مردمی پوستر انقلاب صد و چهل  و سومین مجموعه پوسترخود را با عنوان "هفت سنگ" بر روی سایت نهضت بارگذاری کرد. این مجموعه که شامل 23 پوستر از 17  طراح است با موضوع فساد، رانتخواری و... منتشر شده است.
این مجموعه پوستر، حاصل تلاش هنرمندان قزوین و اصفهان، در کارگاهی با همین عنوان است که توسط جمع طراحان انقلاب اسلامی استان قزوین(گروه هنری شهید علی تاج احمدی)، نهضت مردمی پوستر انقلاب ، مجمع طراحان انقلاب اسلامی اصفهان (آیه) و سازمان فرهنگی رسانه ای اوج برگزار گردید.
علاقمندان می توانند به این آثار را در پایگاه اینترنی نهضت به آدرس https://postermovement.ir/poster.php?lang=fa&cat_id=223  و یا در اینستاگرام، بله و سروش به آدرس @postermovement دسترسی پیدا نمایند.
گفتنی است با بارگذاری این مجموعه، تعداد آثار منتشر شده توسط توسط نهضت مردمی پوستر انقلاب، به 1566 پوستر بالغ گردیده است.
این پوسترها قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ را دارد.
علاقه مندان و فعالان تشکلهای مردمی می توانند این پوستر ها را از سایت نهضت دانلود و در مجموعه های خود در معرض دید عموم قرار داده و گزارش تصویری آن را به شماره همراه 09156985988 تلگرام یا بله کنند و یا به ایمیل نهضتpostermovement.com@gmail.com منعکس نمایند.