مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دلایل عقلی حجاب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دلیل اول: با بی حجابی چشمان مردان سیر نمیشوند بلکه خسته از جنس زنان میشوند و به دنبال تجربه های جدید، به سراغ هم جنس خود و حیوانات میروند. اگر زنان و مردم ارضا روحی میشدند، در کشورهای غربی  با  هم جنس خود و الاغ و اسب و سگ و خوک ازدواج نمیکردند. 
دلیل دوم: الان در ایران پسرها خواستار دختران بد حجاب هستند، چون تعداد انها کم  و تقاضا برای زنان بی بند و بار زیاد است. اما وقتی تعداد زنان برهنه  زیاد بشود، در این صورت دیگر دخترها باید دنبال پسرا بروند و التماس پسرها کنن و این به ضرر دخترها هست، برای همین هست که لیدر تجمع کنندگان برهنگی در تهران یک پسر بود.
دلیل سوم: قاعدتا در صورت ازادی باید میزان تجاوز  کمتر بشود در حالی که در کشورهای غربی مخصوصا سوئد تعداد تجاوزان بیشتر شده است. یعنی دخترها مجبورند به کسانی تن دهند که اصلا رضایت ندارند. تازه، درصدی هم برای تجاوز به پیرزنان اختصاص داده شده!؟؟
دلیل چهارم: در این صورت مردها میتوانند یک تجارت پرسود از زنان داشته باشند. چرا که  دیگر به زنان به چشم یک انسان نگاه نمیشود بلکه به عنوان  کالا، مورد سو ءاستفاده برای تجارت و ارز آوری قرار خواهند گرفت. 
راهکار: ازدواج بهنگام هست. کسی درایران جلوی ازادی جنسی را نگرفته است. تنها مانعی که وجود دارد، کسانی هستند که اجازه نمیدهند،جوانان بهنگام ازدواج کنند. _ این بحث مفصل است_
همانطور که مشاهده کردید یک دلیل هم از ایه و روایت ذکر نکردم، تاکسانی که به هیچ دینی  اعتقاد ندارند، بدانند اسلام دین کاملی هست.
تجمع دانشگاه تهران