مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بهترین متخصص ارتودنسی کرج کیست؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ساکن استان البرز و کرج هستید و نیاز به درمان ارتودنسی دندان دارید؟ میخواهید بدانید بهترین متخصص ارتودنسی در کرج کیست و آدرسش کجا است؟ به بهترین جای ممکن آمده اید، ما در این مقاله ۱۰ نفر از برترین متخصصان کرج را همراه با آدرس مطب، شماره تماس، آدرس سایت و آدرس شبکه های اجتماعی به شما معرفی میکنیم. توجه داشته باشید که این متخصصان بر اساس معیار و ملاک های منطقی توسط تیم کارشناسی وبسایت نسخه انتخاب شده اند.
لیست 8 نفره بهترین متخصص ارتودنسی در کرج
۱. دکتر هادی درویش پور
آقای دکتر درویش پور نه تنها در لیست ۱۰ نفره بهترین متخصص ارتودنسی تهران جای دارند بلکه در این لیست نیز در صدر قرار دارند. دکتر درویش پور دکترای تخصصی ارتودنسی دندان دارند و در مطب فوق تخصصی خودشان دارای بهترین و به روز ترین تجهیزات هستند. یکی از دلایلی که ایشان را در این لیست جای دادیم، درصد رضایت بسیار بالای مراجعان، کیفیت بالای خدمات ارئه شده و از همه مهمتر خدمت رسانی به مراجعان در ۴ مطب هم در تهران و هم در کرج است.
۲. دکتر امیرکامیار خضری
آقای دکتر خضری دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی قزوین هستند. ایشان درست بعد از فارغ التحصیلی در آزمون ورودی تخصص ارتودنسی که از معتبرترین آزمون های وزارت بهداشت است رتبه اول شدند. از زمان فارغ التحصیلی ایشان هم در تهران و هم در کرج مطب دایر کرده اند. طی چند سال گذشته به خاطر مهارت بسیار بالا و خوش اخلاقی آقای دکتر خضری مخصوصا در کرج بسیار خوش نام شده اند.
خدمات ارائه شده توسط دکتر امیرکامیار خضری: کلیه خدمات ارتودنسی به همراه ایمپلنت، ترمیم و زیبایی دندان، لمینت و ….
۳. دکتر عبدالله عباسی
دکتر عباسی از معتبرترین متخصصان ارتودنسی در کرج و فوق تخصص ارتودنسی و جراح فک و صورت هستند.
آدرس ها و نشانی مطب
آدرس مطب دکتر حمید قاسمی: عظیمیه، روبروی کلانتری ۱۴ رسالت، ساختمان ۹۸
۴. دکتر فرناز اسدی
اگر سن کمی دارید و یا بچه کوچک دارید که مشکل ارتودنسی دارد حتما به دکتر فرناز اسدی مراجعه کنید. ایشان در این کار خبره هستند و تنها کافیست نمونه کارهای شاهکارشان را در اینستاگرام ببینید.
آدرس ها و نشانی مطب
آدرس مطب دکتر فرناز اسدی در کرج : چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا، برج پزشکان شاه‌کرم، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۰۱
۵. دکتر حمید قاسمی
دکتر حمید قاسمی به حق یک متخصص ارتودنسی خوب در کرج هستند که نحوه رفتارشان با مراجعان عالی است. این متخصص روزهای زوج از ساعت ۱ تا ۹ شب به مراجعان خودش خدمات ارائه میدهد. دکتر قاسمی قادر است تمام مشکلات ارتودنسی را در همه سنین از کودکی تا میانسالی برطرف کند. شاید مهمترین تخصص ایشان ارتودنسی پیشگیرانه در کودکان و اصلاح مشکلات شدید فک باشد.
۶. دکتر سیامک همت پور
اگر مشکل ارتودنسی شما بسیار شدید است و میخواهید به بهترین شکل ممکن درمان شود حتما به دکتر همت پور مراجعه کنید. کافیست تا نمونه کارهای دکتر همت پور را در شبکه های اجتماعی ایشان ببینید تا متوجه شوید منظورمان از گفتن این جلمه چیست.
آدرس ها و نشانی مطب
آدرس مطب دکتر سیامک همت پور بهترین متخصص ارتودنسی در کرج : جهانشهر، خیابان کسری، بعد از بیمارستان کسری، نبش کوچه باشگاه (رستم)، ساختمان پزشکان جهانشهر
۷. دکتر فدرا یوسف پور
اگر میخواهید مشکل دندان های فرزند دلبند خود را اصلاح کنید و یا قصد پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در آینده را دارید حتما و حتما دست فرزند خود را بگیرید و به مطب خانم دکتر یوسف پور دکتر متخصص ارتودنسی خوب در کرج برای کودکان مراجعه کنید. کلینیک ایشان مخصوص کودکان است و محیط آنجا کاملا شاد و کودکانه است.
آدرس ها و نشانی مطب
آدرس مطب دکتر فدرا یوسف پور در کرج : چهار راه طالقانی، کوچه سالیان، مجتمع پزشکی آترا، طبقه سوم، واحد ۱۱
۸. دکتر محسن رضایی
یکی دیگر از شناخته شده ترین متخصصان حوزه ارتودنسی در استان البرز و کرج