مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: علی صبوری تا 1409 مال تلویزیون شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
علی صبوری نفر اول فصل دوم «خنداننده شو»، به تازگی با عقد قراردادی با سازمان صداوسیما، متعهد شده تا ۱۰ سال آینده، همه فعالیت‌های حرفه‌ای خود را با اجازه مدیران رسانه ملی انجام دهد.
♦مصطفی قاسمیان
این که چرا صبوری حاضر به عقد چنین قراردادی شده، در جای دیگری قابل بررسی است، اما برای تلویزیون، این یک پیروزی محسوب می‌شود.
♦در صداوسیمایی که انتشار عکس‌های متفاوت از بازیگر زن نقش مذهبی و چادری، بلافاصله پس از به شهرت رسیدن، افراد زیادی را به دردسر می‌اندازد و مدیران معمولا قادر به کنترل حواشی چهره‌ها نیستند، اقدام مدیران شبکه سه در عقد چنین قراردادی به صورت طولانی‌مدت با چهره‌ای جوان و بااستعداد مثل علی صبوری، قابل تحسین است.
♦پیشتر در «خنداننده شو» دیده‌ایم که صبوری، دارای لوازم اولیه برای تبدیل شدن به یک ستاره کمدی هست. او حداقل‌های ظاهری بازیگری را دارد و بدون استفاده از شوخی‌های جنسی نیز می‌تواند مخاطبش را بخنداند. میان خیل سلبریتی‌های بی‌نمک تلویزیون، این هنر کمی نیست.
♦قراردادی که بین علی صبوری و صداوسیما بسته شده، نمونه‌های فراوانی در صنعت موسیقی دارد؛ از جمله برخی پدیده‌های سال‌های اخیر موسیقی پاپ مانند حامد همایون، حمید هیراد و ماکان‌بند. در سینمای جهان خصوصا هالیوود نیز که وجوه صنعتی آن پررنگ است، این مدل قرارداد، چه با تهیه‌کننده و چه با بازیگر، رایج است و مختص بازیگران تازه‌کار نیست.
لینک کوتاه : https://khabarnews.com/?p=2565