مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دهه هفتادی ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هوالمحبوب
سلام علیکم
امام خامنه ای (مد ظله العالی) با اشاره به نقش جوانان در جنگ فرهگی با دشمن فرموده اند:
«در دهه‌ی ۷۰ که دهه‌ی دوّم انقلاب ما بود، یک حرکت فرهنگی خباثت‌آلودی علیه کشور ما شروع شد که بنده هـمان ‌ وقـت مسئـله‌ی  تهاجـم فـرهـنگـی را مطـرح  کـردم، مسئله‌ی شبیخون فرهنگی را مطرح کردم، برای اینکه جوانها حواسشان باشد، چشمشان باز باشد، مردم بدانند. یک حرکت وسیع فرهنگی علیه کشور ما در دهه‌ی ۷۰ شروع شد؛ حالا شما نگاه کنید؛ متولّدین دهه‌ی ۷۰، امروز دارند میروند به‌عنوان مدافع حرم جان میدهند، سـر می دهنـد و نـیرو می دهند؛  نـعشـشان برمـی گردد! چه کسی این را حدس میزد؟ در همان دورانی که آن تهاجم وسیع فرهنگی بود، این گلها در بوستان جمهوری اسلامی شکفته شدند، این نهالها روییدند، حججی‌ها درست شدند؛ پس ما در جنگ فرهنگی پیروز شدیم و دشمن در جنگ فرهنگی شکست خورد.»
برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.
emam-15-1
برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.

لینک کمکی – پیکوفایل

برای دریافت فایل لایه باز (psd) تصویر اینجا کلیک کنید.

لینک کمکی – پیکوفایل

هر گونه استفاده از تصاویر (در قالب بنر ، پوستر و یا امور تجاری منصفانه) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست ولی هیچ شخص و گروهی ، اجازه قرار دادن هیچ گونه محدودیتی در استفاده از فایل ها را نخواهد داشت.
عناصر استفاده شده در طرح ها یا توسط عصر انتظار طراحی شده یا از سایت ها و از طریق جستجوی اینترنتی به دست می آیند، منبع اصلی تصاویر در صورت مشخص بودن ، در توضیحات طرح ذکر خواهد شد ، در غیر اینصورت مسؤولیت رعایت حقوق کپی رایت بر عهده استفاده کننده خواهد بود.




http://www.asr-entezar.ir/archives/65326